"Taču tad, kad visi par to uzzināja, iepirkums bija beidzies, dīzeļlokomotīves piegādātas un daļa summas samaksāta, arī kļuva skaidrs, ka lokomotīvju cena ir par 20% zemāka nekā citām dīzeļlokomotīvēm, kuras ir pirktas. Gandrīz visas "Latvijas dzelzceļa" dīzeļlokomotīves ir iegādātas no šīs pašas sērijas - kopā tās ir tikai 11. Pēdējā lokomotīve bija nopirkta par 2,5 miljoniem eiro. Tās dīzeļlokomotīves, par kurām ir runa, bija iegādātas par 20% lētāk. Būtu grūti iedomāties, ka par lokomotīvēm, kuras tiek iepirktas lētāk, būtu vēl jādod arī kukulis. Tas vienkārši neiet kopā," teica Osinovskis.
Viņš uzsvēra, ka viņam arī neesot nepieciešamības dot kukuļus par četrām lokomotīvēm. "Ja man vienā svaru kausā ir 50 uzņēmumu grupa, tad kāda velna pēc man būtu jādod kukulis par četrām dīzeļlokomotīvēm, kuras turklāt pieder nevis man, bet uzņēmumam, no kura es varu saņemt tikai dividendes no peļņas. Tas ir absurds. Situācija pati par sevi ir absurda. Taču teorija bija dzimusi un jau sešas stundas pēc Magoņa aizturēšanas tā bija medijos," sacīja Osinovskis.
Viņš norādīja, ka par visu darījumu ar Magoni runāts atklāti - pa parasto telefonu, neviens neslēpās.
Osinovskis skaidroja, ka KNAB bija lūdzis Igaunijas pusi šo tikšanos ieprotokolēt, tādēļ, kad notika naudas nodošana, KaPo bija blakus un to filmēja.
"Latvijā operatīvā izmeklēšana gāja savu gaitu un Igaunijas puse palīdzēja. Tostarp palīdzēja arī man - šo faktu dokumentēt. Pašu darījumu jau neviens nenoliedz. Es piekrītu, ka šis darījums ir neparasts. Summa ir neparasta. Bet kas parasts ir faktā, ka tiek ieviestas sankcijas un uzņēmums zaudē 40 miljonu pasūtījumu? Tā visa ir neparasta situācija. Taču, ja tā ir neparasta, tas nenozīmē, ka tā ir nelegāla," teica Osinovskis.