Aizvadītais gads noteikti vēl ilgi paliks atmiņā. Tomēr vēl nav zināms, ko sagaidīt no 2021. gada. Krīzes un nenoteiktības situācijā ir ļoti svarīgi noteikt ilgtermiņa mērķus un koncentrēties uz sava produkta attīstību. Ārvalstu mediji apkopoja 2021. gada prognozes, kuras atklājuši trīs bagātākie pasaules cilvēki.
Koncentrējies uz produktu
2020. gads, kas tika uzskatīts par krīzes gadu, Īlonam Maskam izrādījās īpaši veiksmīgs - viņa uzņēmums "SpaceX" palaida savu pirmo raķeti, un "Tesla" akciju vērtības pieaugums Masku padarīja par bagātāko cilvēku pasaulē. Masks paskaidroja, ka labākā uzņēmuma stratēģija krīzes laikā ir koncentrēties uz produktu.
"Es varu ieteikt netērēt pārāk daudz laika finanšu jautājumu risināšanai, rīkot daudzas sanāksmes un skatīties "PowerPoint" prezentācijas.
Labāk veltiet laiku tam, lai nodrošinātu, ka uzņēmuma produkts ir pēc iespējas lielisks - cik vien tas ir iespējams," norādīja Īlons Masks.
Viņš paskaidroja, ka biznesa vadītājiem jābūt "absolūtiem perfekcionistiem attiecībā uz sava uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem. Cik vien iespējams, ir nepieciešams izglītoties un saņemt atsauksmes".
"Nesēdiet tikai savā birojā. Ejiet uz ražošanu, dodieties uz veikaliem, runājiet ar patērētājiem, domājiet, ko jūs pats kā patērētājs vēlētos redzēt.
Kamēr pats nemīlat savu radīto produktu, negaidiet, ka citiem tas patiks," atzīmēja uzņēmējs.
Pēc viņa teiktā, uzņēmuma vadītājs nav persona, kas tikai vada uzņēmumu, tā ir persona, kas iesaistīta uzņēmuma darbībā visos līmeņos.