Kā katru gadu, sauszemes kravu pārvadājumi Latvijas ekonomikā ienes vairākus simtus miljonu eiro, nodarbina tūkstošiem iedzīvotājus. Sauszemes pārvadājumos izšķir atsevišķas grupas. No kopējiem sauszemes pārvadājumiem 59% veido preču un kravu pārvadājumi. 55% no tiem ir kravu pārvadājumi pa ceļiem, vien 4% ir individuālo kravu pārvadājumi. Individuālie kravu pārvadājumi ir ļoti svarīgi tieši mazajiem uzņēmumiem, kuriem nav nepieciešami starptautiskie pārvadājumi. Maziem un vidējiem uzņēmumiem ir svarīgi nogādāt preci pasūtītājam ātri, savlaicīgi un droši. Atlikušie 41% no kopējā sauszemes transporta sektora ir sauszemes pasažieru pārvadājumi, tajā skaitā taksometru pārvadājumi. Sauszemes transporta sektors ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa jebkurā nozarē . Piemēram, interneta veikalu darbībā. Interneta veikali var darboties, veicināt dažādas atlaides, strādāt uz cilvēku piesaisti ar dažādām akcijām, bet, ja nebūs loģistikas un transporta firmas, kas šos sūtījumus profesionāli piegādās klientam, interneta veikalam zūd jēga.
Nozares ietekme uz tautsaimniecību Latvijā
Transports ir viena no visnozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm valstī. Ar transportu ir cieši saistīta vesela virkne citu nozaru, tajā skaitā lauksaimniecība, transporta mašīnbūve, tirdzniecība, noliktavu saimniecība un daudzas citas. Mūsdienās atsevišķa transporta nozare pastāvēt nevar, katram ķēdes posmam ir savs uzdevums, ja kāds no ķēdes posmiem izkrīt, visa nozare apstājās. Transporta un uzglabāšanas nozares pievienotā vērtība vēsturiski svārstījusies no 9% līdz 13% pēc ieguldījuma kopējā tautsaimniecībā. Kā liecina CSP dati, augstākais īpatsvars nozares pievienotajai vērtībai bijis laika posmā pirms iestāšanās Eiropas Savienībā, zemāko punktu sasniedzot ekonomiskās krīzes laikā, kas saistīts ar vispārēju saimnieciskās darbības un starptautiskās tirdzniecības kritumu. Kopš ekonomiskās krīzes novērojams pievienotās vērtības pakāpenisks pieaugums, 2017. gadā sasniedzot augstāko rādītāju faktiskajās cenās, tomēr īpatsvars tautsaimniecībā nav spējis pilnvērtīgi atgūties un veido apmēram 10%. Kopumā nozares segmentos nodarbināti 39,6 tūkstoši darbinieku, kas veido 4,4% no kopējā nodarbināto skaita Latvijā. Transporta un loģistikas nozarē strādājošie veido 4,1% no IKP. Nodarbinātība sauszemes transporta nozarē kopš 2010. gada pakāpeniski augusi, pieaugums mērāms - 11,8%. Nozares izaugsmi lielā mērā ietekmē pieejamie darba spēka resursi. Vislielākais darba spēka trūkums bijis 2009. gadā, kad bija novērojams vislielākais nozares kritums, taču nodarbinātība sauszemes transporta kustībā pakāpeniski augusi no 2010. gada. Nodarbinātība nozarē kopš 2010. gada kopumā pieaugusi par 30%. Pēc CSP datiem, transporta un kravu pārvadājuma nozare ir viena no lielākajām, kas katru gadu nodokļos valsts budžetā iemaksā vairāk kā 100 miljonus eiro, likumsakarīgi, ka lielāko daļu no tiem veido tieši kravu pārvadājumi.
SIA „Ursus Forwarding” loģistikas nozarē darbojas jau 13 gadus un laika gaitā pierādījis sevi kā nopietnu tirgus dalībnieku. Starptautiskie kravu pārvadājumi, avio, dzelzceļa un jūras kravu pārvadājumi, nestandarta un bīstamo kravu pārvadājumi ir tikai daži no piedāvāto pakalpojumu klāsta.