Es atbraucu, nenesam nekur ārā, jūs esat sapulcējušies, jūs esat lēmuši, Džilindžers kaut ko ne tā... Izrunājam aci pret aci! Tik daudz es esmu pelnījis, visu dzīvi tajā teātrī pavadījis! (..) Neesi gļēvs, runā aci pret aci!" - sarunā saka Džilindžers.
Vaicājot, kāda, viņaprāt, bijusi Skrastiņa motivācija, Džilindžers prāto: "Tā bija atkal iespēja atgūt kaut kādu līderību caur visu šo organizēšanu, jo pēdējos gados viņš ir izkritis no pirmā [aktieru] trijnieka, kaut gan pirms tam visu laiku bija numur viens, pēdējos gados tie ir [Dainis] Grūbe, [Juris] Žagars, [Ģirts] Ķesteris."
"Ja tu esi tik perfekts otrajā plānā, tad režisori tevi ieraudzīs un paņems pirmajā plānā! Līdz ar to, otrais plāns plus mīnus visi parakstās, kuriem ir piesolīts, ka tagad viņi dabūs galvenās lomas, un visiem viss būs godīgi,
no tiem trīs pirmie parakstītāji ir atlaisti kā nederīgi teātrim," saka Džilindžers.
Džilindžers neslēpj, ka bija nobriedis aiziet no teātra, un situācija izvērstos pavisam citādāka un ne ar vienu netiktu sabojātas attiecības, ja saruna notiktu ar paša Džilindžera piedalīšanos: "Es biju nobriedis, ka es aizeju prom. Bet kā, mēs ar tevi 26 gadus, Arčiņ, kopā! Tu nevari tik daudz kā aci pret aci mani visu izrunāt? Dažas dienas, kamēr es atbraucu, izdarām to. Es atbildēšu uz visiem tiem meliem, ko jūs paužat pārējam kolektīvam. Vismaz tas nav godīgi. (..)