Šodienas redaktors:
Dace Otomere

Pandēmija skārusi arī "Coca-Cola". Ražotājs likvidēs 200 dzērienu zīmolus

"Coca Cola". Ilustratīvs attēls.
"Coca Cola". Ilustratīvs attēls. Foto: Shutterstock

Dzērienu ražotājs "Coca-Cola" paziņojis, ka likvidēs 200 dzērienu zīmolus jeb pusi no kompānijas rīcībā esošajām preču zīmēm, vēstī ASV raidsabiedrība CNN.

Dzērienu ražotājs paziņojis, ka pārtrauks ražot tādus dzērienus kā "Tab", "Zico" un "Odwalla". Kopumā kompānija plāno izbeigt 200 zīmolu pastāvēšanu.

Preču zīmju skaita samazināšana ļaus "Coca-Cola" koncentrēties uz daudz ienesīgākiem produktiem. Tā, piemēram, atbrīvošanās no "nerentablākiem zīmoliem" ļaus lielāku uzmanību pievērst galvenajiem produktiem, kā "Coca-Cola Zero Sugar", kā arī vairākiem jaunumiem, ko uzņēmums laidis klajā pagājušajā gadā.

"Coca-Cola" vadītājs Džeimss Kvinsijs paziņojis, ka uzņēmums ir sapratis, kuri zīmoli ir "obligāti jāatstāj", bet no kuriem vēlams atbrīvoties. Lai arī saraksts ar preču zīmēm, kuras "Coca-Cola" plāno likvidēt, nav publiski pieejams, var noprast, ka "Coca-Cola" vairs neražos enerģijas un sporta dzērienus, kā "Powerade" un "Vitamin Water".

Tieši sporta dzērienu un ūdens kategoriju tirdzniecības rādītāji ir piedzīvojuši lielāko kritumu trešajā ceturksnī, tiem samazinoties par 11%.

Daudzi zīmoli tiks likvidēti tādēļ, ka tie ir pārstāvēti pārāk šauros tirgos, piemēram, atsevišķās ASV pilsētās.

Kvinsijs norāda, ka vājākie zīmoli kompānijai ir devuši vien 2% kopējo ienākumu apjomu. Līdz ar to pieņemts lēmums atbrīvoties no nerentablākiem zīmoliem, lai dotu vietu esošo zīmolu stiprināšanai un izaugsmei.

"Coca-Cola" šis gads ir sarežģīts, jo pandēmijas ietekmē visā pasaulē tiek slēgti restorāni, līdz ar to – mazinās arī dzērienu noiets. Trešajā ceturksnī uzņēmuma ieņēmumi kritās par 9%, sasniedzot 8,7 miljardus dolāru.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu