KPV LV valdes loceklis un Jelgavas domes deputāts Lauris Zīverts atklāja, ka Stendzenieks partijas telpās ieradies vienā no darba grupām, kad firma "Thumbs up media line" ieradās un prezentēja savu iespējamo vīziju kampaņai.
"Ak, dievs! Cik man šo jautājumu nav uzdevuši! Nu, beidziet mani saistīt ar KPV LV kampaņu," sacīja Stendzenieks.
70 partijas biedrus neapmierināja aizdomīgie tēriņi un viņi aicināja sasaukt partijas kopsapulci. Biedriem ir jautājumi, vai divu videoklipu filmēšana patiešām izmaksāja 30 tūkstošu eiro. Nav arī skaidrs, kāpēc līdzās vairākiem simtiem suvenīru ar partijas logo, ko izgatavoja cita firma, identiski suvenīri bija jāpasūta arī firmai "Thumbs up media line".
Tāpat 10 000 tai skaitā radošais direktors saņēmis par tekstu rediģēšanu sociālajos medijos "Facebook" un "Twitter", lai gan KPV LV ir vairāki cilvēki, kuri šo darbi veic uz līguma pamata, tajā skaitā sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Ozoliņa, kura par darbu šogad saņēmusi 17 000.
"Tas ir aktuāls jautājums, jo cilvēki strādā gan dienas laikā, gan šad tas jādara vēlajās nakts stundās. Acīmredzot strādāt, kad ir kampaņas laiks lētāk neviens nevēlas," teica Nemiro.
"Pirmās bažas izrādīja revīzijas komisija, kas atsūtīja valdei vēstuli ar jautājumiem. Tad faktiski pirmo reizi sākās diskusijas par to, kāpēc ir pieaugusi šī summa tik dramatiski. Un Ralfs Nemiro teica, ka ir jāiet uz pilnu banku un viņš personīgi uzņemas atbildību par šiem tēriņiem. Pēc vēlēšanām es viņam jautāju, vai viņš ir gatavs uzņemties atbildību, kā viņš solīja, viņš no skaidras atbildes izvairījās," atzina Zīverts.