Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Klientam ne vienmēr ir taisnība. Picu piegādātāji sniedz ieskatu etiķetes noteikumos (2)

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Unsplash

Ēdiena piegāde ir ērts un ļoti praktisks pakalpojums, it īpaši vakaros, kad nav laika pagatavot maltīti. Neskatoties uz to, ka par šo pakalpojumu maksājam, ir pāris pieklājības normas, kuras būtu jāatceras, vēsta portāls "Reader's Digest".

Pacietība ir zelts

Katrs no mums grib baudīt kvalitatīvu, siltu, gardu un tikko ceptu, svaigu picu, nevis pusfabrikātu. Tieši tāpēc tev ir jāapzinās, ka ir nepieciešamas vismaz 20 minūtes, lai no  mīklas bumbiņas tiktu pie izcilas, bagātīgas picas. Un, jā, vēl ir arī laiks, kas nepieciešams piegādei.

Arī picas piegādātājs ir cilvēks

Ja dzīvo privātmājā un ārā līst lietus, esi pieklājīgs: sagaidi picu ar jau sagatavotu naudiņu par pirkumu vai arī paaicini piegādātāju zem jumta un neļauj viņam izmirkt.

Esi pieklājīgs

Ja pica ir klāt, atliec telefonsarunu uz vēlāku mirkli un velti kādu pieklājīgu frāzi cilvēkam, kurš atvedis tevis kāroto gardumu.

Pirms atver durvis…

Jā, picas piegādātājs tiešām negrib tevi redzēt bez krekla vai bez biksēm… Tu taču viņa vietā arī nevēlētos skatīties uz puskailu svešinieku - gana neērti tomēr.

Dzeramnauda

Ieturot maltīti ārpus mājas, dzeramnaudas atstāšana viesmīlim šķiet gana pašsaprotama. Tāpat vajadzētu būt arī ar picas piegādātāju.

Pasūtīji, bet aizmirsi?

Jā, ir arī tādi gadījumi, kad pica ir klāt, bet neviens never vaļā durvis un pēkšņi neatbild arī uz zvaniem. Piegādātājs nevar gaidīt mūžīgi. Šādās situācijās pats esi vainīgs un nevajag zvanīt uzņēmumam un sūdzēties par nekvalitatīvu pakalpojumu.

Seko mums arī Instagram un uzzini visu pirmais!  

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu