Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Dalasas "Mavericks" spēlētājs Kristaps Porziņģis ir "Mercedes-Benz" automobiļu un jo īpaši to karstāko modifikāciju entuziasts. Nupat viņa autoparkā nonāks vēsturiska "Mercedes-Benz" kupeja ar saknēm pagājušā gadsimta 80. gados.
FOTO ⟩ Ielūkojies - speciāli Porziņģim pārbūvēta vēsturiskā 80. gadu "Mercedes-Benz" kupeja
Vēl pirms neilga laika Porziņģis savā "Instagram" kontā saviem sekotājiem bija padalījies ar balta automobiļa virsbūves fragmentu un ar parakstu lika noprast, ka jau drīz tiks pielikts punkts kādam projektam.
Nekādas detaļas par to sportists neatklāja, taču jau tad bija skaidrs, ka Kristaps drīz brauks ar jaunu "Mercedes-Benz". Ne jaunu tradicionālā šā jēdziena izpratnē, bet svaigu gan.
Rīgā bāzētā tūninga darbnīca "Lucky Thirteen" nupat ar video tīmekļa vietnē "YouTube" pielikusi punktu jebkādām neskaidrībām un uzņēmuma pārbūvētais "Mercedes-Benz 560 SEC" ir gatavs novērtēšanai. Ne tikai novērtēšanai, bet arī braukšanai.
Kā video pastāsta uzņēmuma pārstāvis, šis ir auto, kas atvests no Vācijas, taču iepriekš oriģināli bijis eksportēts uz Japānu. Tā nobraukums ir salīdzinoši neliels, taču laika zoba un Japānas karstās saules atstātās pēdas bija labi redzamas ik uz soļa kā sabojājušās plastmasas detaļas un sakaltušas gumijas blīves. Tās gan tagad ir nomainītas pret jaunām.
Jauna ir arī virkne citu detaļu, tai skaitā viegli tonētie stikli, spoguļi, arī lukturi nomainīti pret jauniem, taču oriģināliem, baltais virsbūves krāsojums ir saglabāts, taču kļuvis "sulīgāks", uzstādīti citi sēdekļi, kam vairs nav oriģinālā divu toņu samta apdare, bet gan baltas ādas tapsējums, jauna audiosistēma, bagāžnieka iekārtojums, kur iebūvēts miniatūrs basketbola laukums, un daudz kas cits.
Bagāžniekā redzama arī plāksnīte, kas vēsta par mašīnas piederību, savukārt "Mercedes-Benz" zvaigzne radiatora režģa centrā esot pēdējais oriģināls un vairāk tādu neesot.
Motora telpā savukārt nekādas izmaiņas nav veiktas. Lai saglabātu autentiskumu, nav pat piekrāsots. Tas nozīmē, ka zem Porziņģa 560 SEC motora pārsega atrodas V8 motors ar jaudu ap 300 zirgspēkiem.