Restorāna "Pull" īpašnieks Anss Tobreluts stāsta, ka restorāns rīkojies nekavējoties: "Tiklīdz mēs saņēmām informāciju par notikušo, mēs izņēmām konkrēto ēdienu no ēdienkartes.
Tās bija sviesta zivis, kuras mēs pasniedzām kā pusdienu piedāvājumu, no pulksten 12 līdz 15. "
Pēc Tobreluta teiktā, restorāna reakcija bijusi tūlītēja: "Mēs visu pārbaudījām, paši ziņojām Veselības departamentam un nogādājām zivis laboratorijā analīzēm. Mēs ceram, ka galīgie rezultāti būs zināmi nākamās nedēļas sākumā. Mums teica, ka tā, visticamāk, ir alerģiska reakcija uz konkrētās sugas zivīm. "
Viņš paskaidroja, ka restorāna darbinieki arī ēda zivis, taču nevienam no viņiem nebija nekādu simptomu. Tikmēr Marijas vīrs un viņa kolēģi diezgan ilgu laiku pavadīja slimnīcā: "Pēc dažām stundām slimnīcā vīrs varēja pats nokļūt mājās, bet atlikušo vakaru viņam nebija spēka, viņš gulēja. Draugi, kuri arī devās uz slimnīcu, teica, ka vismaz viena saindējusies persona tur tika atstāta pat pa nakti."
Veselības departamenta pārstāve Eike Kingsepa norāda, ka "saskaņā ar sākotnējo informāciju runa tik tiešām ir par alerģisku reakciju, taču analīzes joprojām tiek pētītas."
Sviesta zivs mēdzot būt viltīga. Kā redakcijai pastāstīja cits "Postimees" lasītājs, tieši pirms divām nedēļām, kad bija ēsta tā pati zivs, kas iegādāta no veikala "Stockmann", ātrā palīdzība viņu aizveda ar izteiktiem alerģiskiem simptomiem.
"Es nopirku auksti kūpinātas zivis, apēdu vairākus gabaliņus un pēc tam manas lūpas, smaganas pietūka, uz ādas izmetās sārti plankumi, kļuva grūti elpot. Man nācās izsaukt ātro palīdzību," norādīja lasītājs.
Restorāna īpašnieks apliecināja, ka šī zivs nekad vairs nebūs atrodama viņa iestādē: "Vakar šo zivi ēda 69 cilvēki, kā arī mūsu darbinieki. Deviņiem bija alerģiska reakcija. Bet mēs vienalga nolēmām, ka mēs vairs negatavosim sviesta zivis."