"Līdz ar vizuālajiem uzlabojumiem, piešķīrām "Kārumam" arī jaunu sociālo lomu, proti, vairot sabiedrībā veselīgu pašapziņu jeb spēju paskatīties uz sevi no malas un "pasmaidīt". Ar saviem produktiem un komunikāciju "Kārums" katru dienu cilvēkiem sirsnīgi un ar humoru centīsies atgādināt, ka ikvienu situāciju var vērst par labu, pasakot labu vārdu, sniedzot uzslavu, vai vienkārši uzcienājot ar sieriņu, kas uzlabo omu un ļauj justies novērtētam," atklāja Ražinska.
Kirsone-Kriviņa pauda, ka "Kārums" produktu portfelī pašlaik ir 37 produkti, starp kuriem ir biezpiena sieriņi, jogurti, deserti, krēmi un krēmīgie biezpieni, svaigie sieri, kā arī saldējums. Sieriņi jaunajos iepakojumos Baltijā parādīsies, jau sākot ar ceturtdienu, savukārt citi produkti jaunajos iepakojumos - tuvākajā laikā.
"Food Union" uzņēmumu apgrozījums Latvijā pagājušajā gadā bija 114,3 miljoni eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2018.gadā, informēja koncerna pārstāvji.
"Food Union" grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā - "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens" un "Rīgas piensaimnieks", kas pievienots "Rīgas piena kombinātam".
Tāpat grupā ir lielākais saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia" un "Premia" Lietuvā, lielākais saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjorn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux" un saldējuma ražotāji Baltkrievijā "Ingman Ice Cream" un Krievijā "Hladokombinat No.1". 2018.gadā "Food Union" atvēra arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā. "Food Union" nodarbināti vairāk nekā 3100 cilvēku.