Papildus obligāto personas datu aizsardzības un karšu maksājumu apstrādes prasību izpildei "Klix" rūpējas par visaugstākajiem drošības standartiem arī citos aspektos, rūpīgi izvērtējot katra tirgotāja spējas pildīt savas saistības ar klientiem. "Klix" nodrošina klientiem iespēju veikt drošus pirkumus bez savu karšu datu nodošanas tirgotājiem, kā arī iespēju pārvaldīt savu datu glabāšanu dažādās ierīcēs.
"Attiecīgi – ja tirgotājs piedāvā apmaksu ar "Klix", tas nozīmē, ka tas ir pārbaudīts tirgotājs, pie kura var droši iepirkties.
Šobrīd produkta attīstības komanda izaugusi līdz septiņiem cilvēkiem. "Mēs ļoti aktīvi strādājam, lai maksimāli automatizētu risinājuma darbību un komanda darbu ieguldītu aktivitātēs ar augstu pievienoto vērtību," skaidro Timofejevs. "Esmu lepns par komandas paveikto un ticu, ka "Klix" kļūs par jauno reģiona iepirkšanās standartu, atvieglojot iepirkšanos tiešsaistē un palīdzot tirgotājiem uzlabot sava biznesa rādītājus."
Jautāts, vai latviešu uzņēmumi var radīt kādus rīkus, kas ir spējīgi konkurēt ar tehnoloģiju gigantiem, Timofejevs pauž pārliecību, ka jā, to noteikti var darīt un noteiktās nozarēs daudzi to jau dara. "Vietējā tirgū jau šobrīd ir vietējie spēlētāji, kas šeit konkurē ar pasaules gigantiem, taču, ja ir laba ideja, kurai ir pieprasījums, komanda, kas spēj to realizēt, pasniegt un pārdot, ir iespējams iekarot arī plašākus tirgus. Kompānijas "Printful", "Printify", "Mintos", "Lokalise" un "Sonarworks" ir pierādījušas, ka ir iespējams atrast savu nišu, kurā nokļūt starp savas nozares vadošajiem spēlētājiem. Mēs strādājam, lai īstenotu savu vīziju par ātrāku, ērtāku un drošāku iepirkšanās pieredzi internetā," noslēdz Timofejevs.
Raksts tapis sadarbībā ar banku Citadele