Tirgū pieejamie trošu vagoniņi brauc ar daudz mazāku ātrumu, nekā "SkyWay" solītie 150 kilometri stundā. Zinātnieki uzskata, ka tas nav iespējams.
"Praksē tas ir nesasniedzams skaitlis, tāpēc ka, redziet, uz trošu ceļa jums vajag ne tikai sasniegt to ātrumu, bet arī bremzēt, un, ja jūs skrienat ar tādu ātrumu, pēc tam bremzējat, tur veidojas vesela virkne mehānisku problēmu, it īpaši tas varētu būt vēja apstākļos un tā tālāk, un arī zināms diskomforts. Kā jūs piekārto sistēmu tagad bremzēsiet, tad jau būs jābremzē kaut kādu kilometru vai vairāk, tas jau pārsniegs visu to ceļu, ko jūs braucat starp diviem balstiem. Līdz ar to tas ir vairāk reklāmas triks un maz atbilst tai praksei, kura tiek izmantota tradicionāli. Kalnos šādi pacēlāji kustās ar ātrumu 30, 40 kilometri stundā," atklāja Krasņikovs.
Arī "SkyWay" it kā izgudroto ātrgaitas vilcienu ražo vairākās vietās pasaulē. Projekta prezentācijās nav izskaidrojuma tam, ar ko viņu piedāvājums atšķiras no jau pieejamā. Vizualizācijās demonstrētais risinājums rada bažas, ka "SkyWay" solītais ātrums 500 kilometri stundā ir neiespējams un pat bīstams.
"Runājot par otru produktu, par kuru iet runa, braukšana pa estakādi, kurai ir līdzīgā tiem produktiem, kurus mēs sastopam atrakciju parkos, tā saucamiem amerikāņu kalniņiem. Vai tur var sasniegt 500 kilometrus? 500 kilometrus ar ritentiņiem jūs nekad nesasniegsiet tāpēc, ka tur veidojas zināmas dinamikas problēmas un pārslodze uz šo dinamisko savienojumu. Viņa ir tik liela, ka principā šos ātrumus parasti tiek paredzēts sasniegt, braucot un izmantojot transportu uz magnētiskā spilvena," norādīja profesors.
Krasņikovs sacīja, ka tādi ceļi jau esot Japānā, Vācijā, bet tie neesot saistīti ar ritentiņiem, neesot saistīti ar braukāšanu pa estakādi, un faktiski šajā projektā nav pateikts neviena vārda, kāds tad būs tas motors, kurš vilks to vagoniņu uz priekšu.
"SkyWay" radītāju plāni un solījumi sniedzas tālāk par planētu. Nākamais projekts ir "SpaceWay", kosmosa industrializācijas programma.
Uzņēmumi, kas ar vērtspapīru tirgošanu nodarbojas legāli, ir uzskaitīti FKTK mājaslapā. Lai nākotnē ierobežotu finanšu piramīdu darbību, Saeimā drīzumā pieņems grozījumus Patērētāju tiesību aizsardzības likumā, kas paredz, dot Patērētāju tiesību aizsardzības centram tiesības bloķēt krāpnieku lapas.