KM vadlīnijās akcentēts, ka gadījumos, kad apmeklētāju reģistrācija ir obligāta, tā veicama pirms pasākuma, tā samazinot iespējamo drūzmēšanos pasākuma norises vietā. Apmeklētāju reģistrācijas datus uzglabā 30 dienas no pasākuma norises dienas. Vadlīnijās tiek rekomendēts veikt apmeklētāju reģistrāciju arī tad, ja tā nav obligāta.
Ņemot vērā Ministru kabineta noteikumus, personalizētās sēdvietas nodrošināmas un apmeklētāju reģistrēšanās veicama tad, ja rīkotājs vēlas apmeklētājus sēdināt ar vienu metra distanci. Bet, ja organizators nevēlas veikt pasākumu apmeklētāju reģistrāciju, tad starp pasākuma apmeklētājiem ir jānodrošina divu metru distance.
KM vadlīnijās norādīts - ja ir paredzēta biļešu tirdzniecība vai pasākuma apmeklējums ir plānots ar ielūgumiem, biļešu vai ielūgumu izplatīšanai ieteicams izmantot tiešsaistes elektroniskās biļešu sistēmas. Tāpat ir ieteicams izvairīties no biļešu pārdošanas uz vietas pasākuma norises vietā.
KM arī rekomendē pirms pasākuma informēt dalībniekus par saistībā ar Covid-19 noteiktajiem ierobežojumiem un noteikumiem, kā arī par sankcijām, pārkāpjot noteikumus, tai skaitā par pasākuma pārtraukšanas iespējamību noteikumu neievērošanas gadījumā.
Kā norādīja KM, izmantojot vadlīnijas, kas ir pieejamas ministrijas tīmekļvietnē "km.gov.lv", pasākumu organizators varēs pārliecināties, vai ir iespējams organizēt pasākumu, ņemot vērā epidemioloģiskos Covid-19 infekcijas ierobežošanas pasākumus, kā arī pārliecināties, kādas papildu darbības ir iespējams veikt, lai organizētu drošu pasākumu gan tā apmeklētājiem, gan mākslinieciskajam personālam un tehniskajam personālam.
Pasākumu plānošanas vadlīniju pirmajā daļā tabulas veidā apkopoti un aprakstīti galvenie aspekti, kas jāņem vērā, rīkojot publiskus pasākumus - pasākuma raksturs, tā norises laiks un ilgums, apmeklētāju skaits, kas vienlaikus atrodas kopā, pasākuma norises vietas ietilpība, distance, pasākuma teritorijas norobežošana, plūsmu organizēšana, ieejas pasākumā un izejas no tā izvietošana, marķējumu, norāžu un brīdinājumu izvietošana, tirdzniecības veikšana, garderobes izvietošana, dezinfekcijas un higiēnas, kā arī ventilācijas pasākumu veikšana, apmeklētāju reģistrēšana, biļešu tirdzniecības un komunikācijas organizēšana ar pasākuma apmeklētājiem.
Tabulā tiek izdalītas četras pasākumu kategorijas, ņemot vērā pasākuma norises vietu un raksturu: pasākumi, kas norisinās iekštelpās ar noteiktu pasākuma sākuma laiku, pasākumi, kas norisinās iekštelpās, taču tā apmeklējums ir laikā izkliedēts, pasākumi ārpus telpām ar noteiktu sākuma laiku un pasākumi ārpus telpām ar laikā un vidē izkliedētu apmeklējumu.
Savukārt vadlīniju otrajā daļā ietverti kopsavilkumā minēto galveno principu paplašināti skaidrojumi un priekšlikumi iespējamiem risinājumiem, norādīja KM.