Šodien, 22. augustā, bankas "Citadele" IT sistēmu uzlabojumu laikā nebūs pieejami maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē, aģentūru LETA informēja bankas pārstāvji.
Sestdien nebūs pieejami maksājumi "Citadeles" internetbankā un mobilajā lietotnē
Bankas filiāles strādās saskaņā ar darba laiku, taču arī tajās nevarēs veikt maksājumus. Paredzēts, ka maksājumu kartes un bankomāti strādās ierastajā režīmā.
"Citadeles" pārstāvji informēja, ka gan bankas mobilā lietotne, gan internetbanka klientiem būs pieejama, taču tajās nebūs iespējams veikt maksājumus līdz uzlabojumu process tiks pabeigts.
Tiešsaistes pakalpojumi, piemēram, attālinātā pieteikšanās mājokļa kredītam vai patēriņa kredītam, būs pieejami, tomēr pieteikumi tiks izskatīti pēc uzlabojumu veikšanas.
Lai sniegtu konsultācijas un atbildētu uz klientu jautājumiem, filiāles tirdzniecības centros būs atvērtas savā ierastajā darba laikā. Tomēr darbības ar bankas sistēmām (maksājumi, kontu atvēršana un citas) nebūs pieejamas līdz uzlabojumu procesa beigām.
Lai palīdzētu klientiem risināt jebkuras neskaidrības, uzlabojumu laikā attālinātā apkalpošana zvanu centrā būs pieejama visu diennakti.
Jautājumu un neskaidrības gadījumos "Citadeles" klienti ir aicināti sazināties ar banku jebkurā sev ērtajā kanālā - mobilās lietotnes čatā, internetbankas vai "WhatsApp" sarakstē, e-pastā "info@citadele.lv" vai zvanot uz tālruņa numuru 67010000.
"Citadelē" atgādināja, ka banka nekad nezvanīs, nesūtīs SMS vai e-pastus ar lūgumu klientiem ievadīt paroles, kodus vai citu personīgu informāciju.
Seko Apollo arī Instagram - viss aizraujošais, skaistais un svarīgais vienuviet!