Primāri gādājot par tehnoloģiju pieejamību sociāli mazaizsargātām ģimenēm," stāsta izglītības un zinātnes ministre.
Attālinātais mācību process nebūt nenozīmē to, ka mācības notiek tikai ārpus skolas, jo arī klātienē jaunais saturs paredz rotaļnodarbības, praktikumus, ekskursijas, eksperimentus, ekspedīcijas un citus mācību veidus.
Aktīvi strādājam pie mācību procesa personalizācijas, kas nozīmē īpašas programmas, uzdevumu veidošanu katram skolēnam. To nav iespējams izdarīt ar mācību grāmatu, to laika ziņā grūti organizēt, meklējot katram savu uzdevumu, bet pāreja uz viedierīci šo procesu paātrina.
"Uzskatu, ka investīcijām mūsdienīgā izglītības sistēmā būtu jābūt vienai no Latvijas valsts galvenajām prioritātēm. Pašlaik mēs ieguldām milzīgus līdzekļus dažādu būvobjektu virzīšanā, kas izmaksā desmitiem miljonu eiro, bet investīcijas mūsdienīgos informācijas tehnoloģiju risinājumos izglītības nozarē ir ievērojami mazākas. Šobrīd IZM ir novirzījusi 3 miljonus eiro, kas ir paredzēti tehnoloģiskā nodrošinājuma uzlabošanai skolās. Esam izšķīrušies par portatīvo datoru vai planšetu iegādi Latvijas vidusskolām," uzsver Šuplinska.