Piektdien, 10. jūlijā, ar problēmām saskārušies "Swedbank" mobilās lietotnes lietotāji - tajā nav iespējams autorizēties, novēroja portāla "Apollo" lasītāji.
Nav iespējams autorizēties "Swedbank" aplikācijā
"Swedbank" pārstāvis Jānis Krops apstiprināja, ka lietotni ir piemeklējušas īslaicīgas tehniskas problēmas, kas bija novērotas arī Lietuvā un Igaunijā.
Paredzams, ka tuvākajā laikā problēmas būs novērstas arī Latvijas klientiem.
Atvainojamies, šobrīd novērota lēndarbība Swedbank mobilajā lietotnē. Kamēr strādājam pie risinājuma, aicinām viedtālrunī vai datorā izvēlēties internetbankas pilno versiju - https://t.co/miip1wMyWR
— Swedbank (@SwedbankLatvia) July 10, 2020
Ziņosim, kad lietotne atkal darbosies ierastajā režīmā.