Šodienas redaktors:
Marina Latiševa
Iesūti ziņu!

Kristīne Miljone atklāj, vai influenceres Didrihsones draudi par juristu iesaistīšanu viņas biznesa skandālā ir piepildījušies

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmumi no "Instagram"

Sociālajos tīklos plašu rezonansi izpelnījies influenceres un uzņēmējas Elīnas Didrihsones apģērbu veikals "Butterfly". Nu ieraksta autore, kura aizsāka plašās diskusijas par uzņēmumu, atklāja, vai ar viņu, kā solīts no uzņēmējas puses, ir sazinājušies Didrihsones juristi. 

Atgādinām, ka kādreizējā šovu zvaigzne Kristīne Miljone (šovā "Okartes skatuve" pieteica sevi kā Crystal) vietnē "Facebook" 2. jūlijā publiskoja ierakstu, kurā salīdzina "Butterfly" apģērbu sortimentu ar populārajā Ķīnas internetveikalā "AliExpress" pieejamajām precēm. Sieviete dalījusies ar "Butterfly" un "AliExpress" publiskotajiem foto, apgalvojot, ka tie ir vieni un tie paši apģērbi.

Portāls "Apollo" sazinājās ar zīmola īpašnieci Elīnu Didrihsoni, lai noskaidrotu viņas komentāru par izskanējušo informāciju. Viņas atbilde ir viennozīmīga - "Butterfly" tiek apmelots.

"Tā ir aplamākā apmelošana, tāpēc mēs esam vērsušies pie jurista, kurš šodien pat sazināsies ar meiteni, kas izveidoja šo postu," 6. jūlijā atklāja Elīna.

Nu Miljone pašmāju "drag queen" Amuna Davis pastāstīja, vai šie draudi ir piepildījušies.

"Nē, es neko neesmu saņēmusi. Ne svētdien, ne pirmdien, ne otrdien, šodien ir trešdiena, arī šodien es neko neesmu saņēmusi, un pēc krimināllikuma 157. panta es arī neko neesmu pārkāpusi, kā arī tu neesi neko pārkāpis. Bet viņai, pēc Civillikuma 2352. panta, ir tiesības pajautāt un palūgt man izdzēst šo ierakstu, ko arī viņa nav darījusi. 

Viņa izmisīgi jautāja saviem faniem pēc mana uzvārda, ko es arī viņai personīgi pateicu - joprojām neko neesmu saņēmusi. Nu, vai tā ir tukša muldēšana jau kuro reizi? Jo ar šo jau viņa ir saskārusies iepriekš. Par visām negācijām sudzibas.lv, un bija meitene, kas to savā "Facebook" lika, viņai arī tika piedraudēts ar neslavas celšanu. 

Pavisam neliela piebilde - gudras kompānijas mācās no neapmierinātiem klientiem un turpina augt. Secinājumus izdariet paši," ierakstītā video stāstīja Miljone. 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu