Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Armaņeva publiski vēršas pie rupjajiem komentētājiem: Audzināšanas problēma vai ābols no ābeles tālu nekrīt? (9)

Latvijas influenceru asociācijas vadītāja un blogere Maija Armaņeva otrdien, 7. jūlijā, savā "Instagram" kontā dalījās ar emocionālu ierakstu, kur vērsās pie komentētājiem, kas rupji aizskar citus.

"Tenisā ir ļoti stingri noteikumi, kā arī etiķete, kas jāievēro. Mani sociālie tīkli šajā ziņā ir kā tenisa spēle - ja kāds tos neievēro, viņš tiek izraidīts no laukuma," savu sakāmo iesāk Maija.

Viņa tāpat arī norāda, ka jebkurš, kurš rupji izsakās par viņu vai kādu citu, uzreiz tiek bloķēts.

"Manuprāt, spēles noteikumi ir visai godīgi un es ļoti lepojos ar savu foršo un adekvāto sekotāju pulku, bet dažreiz gadās kāds iemaldījies anonīmais "twitterotājs" vai forumu komentētājs un sāk mest ārā visu, dēļ kā dzīvē nav laimīgs, projicējot to uz citiem," pauž Maija.

Influencere norāda, ka daudz trakāk esot vietnē "TikTok", ka tur rupji komentāri ir teju zem katra video.

"Tie rupjie komentētāji ir bērni un pusaudži, kas mierīgi un neanonīmi uzdrošinās mētāties ar rupjībām pat man - pieaugušam cilvēkam!"

Ar retorisku jautājumu - "Audzināšanas problēma vai ābols no ābeles tālu nekrīt?" - un tēmturi "jautājums paliek neatbildēts" Maija vēršas pie sekotājiem, mēģinot noskaidrot, kas pie šādas bērnu uzvedības varētu būt vainojams.

"Man vienmēr ir bijis grūti pāriet uz "tu", runājot ar gados vecāku cilvēku, un kurš vēl palūdza viņu neuzrunāt uz "jūs". Visa pamatā ir cieņa pret citiem, jo tā ir arī cieņa pret sevi," savas pārdomas noslēdz Armaņeva.

Pie ieraksta influencere ir ievietojusi bildi, kur viņa ir tenisa kortā, visticamāk, apzīmējot to, ka viņa zina tenisa noteikumus, tāpēc tik brīvi sociālo tīklu kultūru var salīdzināt ar tenisa spēli.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAIJA ARMANEVA Content Creator (@maija_armaneva) on

Atgādinām, ka pērnā gada septembrī Armaņeva tika ierauta skandālā, apsūdzot, ka pašmāju kosmētikas firma "Madara Cosmetics" nozagusi viņas ideju jaunam produktam. 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu