Kas attiecas uz uzcenojumu, PTAC norāda: "Latvijā un faktiski jebkurā brīvā ekonomikā cenas netiek regulētas ne precēm, ne pakalpojumiem, izņemot, piemēram, komunālos pakalpojumus, elektroenerģiju un dažus citus, tātad arī uzcenojuma līmenis netiek regulēts. To nosaka tirgus un patērētāju pirktspēja."
Citas sūdzības
Ieraksts, kas sākotnēji vērsa uzmanību tikai uz iespējamo faktu par to, ka "Butterfly" piedāvā Ķīnā ražotas preces, izvērtās plašumā, un pircējas atklāja vēl citus pieredzes stāstus.
Piemēram, vairākas sievietes apgalvo, ka apģērba iegādes brīdī viņām lūgts maksāt skaidrā naudā un netika izsniegts čeks. Kāda "Butterfly" kliente vārdā Madara raksta: "Man teica, ka kases aparāts nestrādā. Kamēr gaidīju kvīti, jo esot jāsameklē jauna kvīšu grāmatiņa, mani "izklaidēja", rādot džinsa jakas, izklaidēja tik ilgi, līdz man apnika gaidīt, nebija arī īsti vairs laika un es jau piemirsu par to, ka man vajag kādu pirkuma apliecinājumu, tā nu es aizgāju. Ja tā padomā, manuprāt, tur notiek tāda kā sava veida apvārdošana, laika novilcināšana, lai tikai nebūtu jādod čeks."
Vēl kādas sievietes vārdā Dana stāsts: "Neesmu vienīgā, kurai veikalā par preci bija jāmaksā tikai skaidrā naudā, un ne kvīti, ne čeku, ne jebko citu, kas apliecinātu manu pirkumu, es nesaņēmu. Toreiz es arī steidzos prom un maz tam pievērsu uzmanību, un, protams, mana vaina. (..) Saprotu no sūdzībām, ka šādas skaidras naudas apmaiņas bez jebkāda apliecinājuma notiek masveidā."