Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Skandāls! Ļaužu nežēlastībā nonācis influenceres Elīnas Didrihsones uzņēmums (15)

Ceturtdien, 1. jūlijā, sociālos tīklus pāršalca kādas sievietes ieraksts, kur viņa apgalvo, ka influenceru Naura un Elīnas Didrihsonu veikala "Butterfly" tirgotie apģērbi tiek pasūtīti no Ķīnas interneta veikala.

Portāla "Apollo" lasītāji norādīja uz visai skaļo ierakstu, kas izpelnījies vairāk nekā tūkstoti reakcijas, teju 3500 komentārus un ar to dalījušies ap 1900 cilvēkiem.

Ierakstā publicētas bildes no Elīnas Didrihsones profila un apģērbu līnijas "Butterfly" un bildes no populāra interneta veikala "AliExpress". Sieviete norādījusi uz attēlos acīmredzamo drēbju līdzību un cenu atšķirību.

"Nē, nu forši, ka ir savs bizness un ir ar ko nodarboties, bet, iespējams, es kādai atklāšu Ameriku tepat Ķīnā - "AliExpress"," pie ieraksta komentē tā autore.

Komentāros pulka sieviešu metās piekrist autorei, sakot, ka šis izskaidro "Butterfly" veikalā pirkto drēbju kvalitāti, taču liela daļa komentētāju metās aizstāvēt biznesmeni, norādot, ka drānas varbūt izskatās līdzīgas, taču Elīnas bildēs redzams, ka "Butterfly" drēbēm esot labāka kvalitāte.

Par skandālu izteikušies arī vairākas citas pašmāju slavenības, piemēram, influenceris Amuna Dāvis. Viņš veltījis veselu īso stāstiņu sēriju savā "Instagram" kontā, izsmejot gaismā iznākušās ziņas par "Butterfly".

Elīna Didrihsone veltīja "Instagram" īso stāstiņu "visiem saviem heiteriem", sakot, ka viņa nemetīs mieru un neapstāsies. "Mēs darīsim vēl labāk!" Tāpat jauniņā uzņēmēja atklāj, ka viņa ir saņēmusi ļoti daudz atbalsta vēstules no savām sekotājām, kas velta influencerei izturību un lai viņa neņem galvā naida pilnās ziņas.

Tāpat Elīna pie sava pēdējā ieraksta "Instagram" komentāros atbildēja kādai fanei, ka "viņi ir saskumuši par skandālu vien uz mirkli un tikai tāpēc, ka nepelnīti", uzsverot, ka izskanējušās ziņas nav patiesība. Jāatzīst, ka nu komentāri pie ieraksta tikuši dzēsti un liegta iespēja komentēt.

Elīnas Didrihsones komentārs

Portāls "Apollo" sazinājās ar zīmola īpašnieci Elīnu Didrihsoni, lai noskaidrotu viņas komentāru par izskanējušo informāciju. Viņas atbilde ir viennozīmīga - "Butterfly" tiek apmelots.

"Tā ir aplamākā apmelošana, tāpēc mēs esam vērsušies pie jurista, kurš šodien pat sazināsies ar meiteni, kas izveidoja šo postu," atklāj Elīna.

Viņa norāda, ka viņiem ir visi nepieciešamie dokumenti un pavadzīmes, ka tās nav "AliExpress" preces un tās "nenāk no trešajām valstīm".

Didrihsone vēlreiz uzsver, ka tie ir meli. "To visu mēs varam pierādīt, ka tā nav taisnība. Tas ir tikai neliels laika jautājums, un mēs noteikti visu nokārtosim.

Mēs neļausim, lai mūs tā apmelo un nozākā."

Elīna uzsver būtisku informāciju, ka interneta veikals "AliExpress" par iegādātām precēm neizsniedz pavadzīmes, līdz ar to viņas firma nemaz nevarētu pastāvēt, ja viņai nebūtu iepirkumu dokumenti. "Šis arī ir ļoti svarīgs arguments, par ko cilvēki nepadomā."

Tāpat Elīna norādīja, ka viņa pati nav "AliExpress" kliente un viņa pat nezinot, kā tur "tas notiek", bet to, ka "AliExpress" netiek izsniegtas pavadzīmes, viņa zina teikt, tāpēc uzsver atkārtoti, ka tirgot "AliExpress" preces būtu nelikumīgi, tāpēc viņi tā nedara.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu