Tāpat “Rīgas acs” skaidroja, ka Šīrantam nelika balsot par konkrētiem kandidātiem, bet izvēlēties profesionālākos.
“Par rezultātiem uzzināju tikai pēc tam, kad man piezvanīja un apsveica ar ievēlēšanu,” saka par autoostas padomes priekšsēdētāju ievēlētais Burovs, kurš pats sapulcē nemaz nepiedalījās. Pēc tam notika pirmā jaunievēlētās padomes sēde, kurā Burovu izraudzījās par padomes priekšsēdētāju.
Burovs apgalvo, ka savu kandidatūru pašvaldībā nav lobējis. Viņu kandidēt uzrunājis viens no autoostas privātajiem akcionāriem Serdjukovs, ar ko kopā iepriekš autoostas padomē bija nostrādājuši 10 gadus. Taču Serdjukovs viņu brīdinājis, ka balsu var nepietikt.
Turklāt Burovs nemaz neesot priecīgs, ka no amata autoostā izēdis savu partijas biedreni Jermoloviču, kura pērn zaudēja darbu Rīgas Tūrisma attīstības birojā korupcijas skandāla dēļ. Burovs saka, ka nebūtu kandidējis, ja būtu zinājis, ka tiks virzīta arī Jermoloviča.
Par pašvaldības kapitālsabiedrību pārvaldību atbild nesen amatā ieceltā pilsētas izpilddirektora p.i. Iveta Zalpētere. Taču viņas birojā apgalvoja, ka autoostas padomes kandidāti ar viņu netika saskaņoti.
Pagaidu administrācijai savukārt bijis zināms, ka “Rīgas acs” virzīs uz padomi attīstības departamenta direktori Purmali un Vorobjovu-Vaišļu, taču par Burova atbalstīšanu informācijas nebija. Tagad uzņēmumiem pieprasīti paskaidrojumi.
Pirmajā padomes sēdē Burovs par priekšsēdētāju tika ievēlēts vienbalsīgi. Par Burova vietnieci – arī vienprātīgi - izraudzīta Vorobjova-Vaišļa.
Viņai redzamas saistības ar pašvaldību nav, bet ir ar “Rīgas acs” pārstāvi advokātu Šīrantu. Kā atklāja pats Šīrants, viņš no Vorobjovas-Vaišļas jau vairākus gadus nomā biroja telpas, bet, spriežot pēc sociālo tīklu bildēm, abi arī kopā pavada brīvo laiku. Tas liek domāt, ka padomes locekle izvēlēta nevis profesionālās pieredzes dēļ, bet tādēļ, ka ir labās attiecībās ar pašvaldības uzņēmuma nolīgto advokātu.