Autotransporta direkcijai bija iespēja policijas lēmumu pārsūdzēt.
"Saņemot šo lēmumu un to viņu darbību aprakstu, mums nav pamata apšaubīt valsts policijas darbu. Ja tā būtu cita institūcija, kura nevar veikt resoriskās pārbaudes, vai viņiem nav attiecīgās kapacitātes vai spējas, tad būtu cita lieta, bet mums apšaubīt valsts policiju, ka viņa nebūtu ievērojusi visus mūsu aicinājumus un veikusi pārbaudes un tā tālāk, mums nebija," sacīja Godiņš.
Taujāts, vai viņš ir pilnīgi pārliecināts, ka bija tāds fenomenāls notikums, ka katrs piektais pasažieris bija invalīds, Godiņš pauž, ka viņi no savas puses ir izdarījuši visu, lai pārliecinātos un pārbaudītu, vai tā ir.
"Arī mums no mūsu puses tas likās aizdomīgi, tāpēc mēs arī prasījām veikt pārbaudes," viņš teica.
No 2017. gada, kad Rīgas mikroautobusu satiksme pārvadāja rekordskaitu invalīdu, šo pasažieru skaits arvien samazinās. Togad kopā reģistrēti 1,77 miljoni īpašo pasažieru braucienu, no kuriem 425 tūkstošiem izsniegtas nulles biļetes, tad pērn, kad sākās pastiprinātas kontroles, pārvadāto invalīdu skaits samazinājās līdz 1,4 miljoniem, bet nulles biļetes izsniegtas 265 tūkstošiem invalīdu.
Rīgas mikroautobusu satiksmē manipulācijas ar invalīdu biļetēm noliedz, bet 2019.gadā reģistrēto invalīdu skaita kritumu skaidro ar nederīgu personalizēto e-talonu izskaušanu.
"Valsts policija pērn, veicot resorisko pārbaudi, konstatēja, ka vairāki personalizētie e-taloni bijuši aktīvi brīdī, kad invaliditātes apliecība, uz kuras pamata apliecība ir izsniegta, vairs nav spēkā. Acīmredzot pasūtītājs pēc policijas sniegtā atzinuma novērsa nepilnības, kā rezultātā 2019. gada ietvaros samazinājās invalīdu kopējais skaits," sacīja SIA "Rīgas mikroautobusu satiksme" Sabiedrisko attiecību vadītāja Maija Lazdiņa.