Seidmans norāda, ka ir jāpagaida vēl divi vai pat trīs finanšu ceturkšņi, lai redzētu, kāda būs ekonomiskā ietekme uz “Tinder” platformu. Tajā laikā vajadzētu būt skaidrākai arī kopējai situācijai attiecībā uz ekonomisko kritumu pasaules ekonomikā.
Tāpat ar laiku būs skaidra atbilde uz citu jautājumu: vai virtuālie randiņi – ar video zvanu starpniecību ir uz palikšanu, vai arī cilvēki dos priekšroku tikties reālajā dzīvē.
Kā norāda "Tinder" pārstāvji, video zvani notiks pēc divu iesaistīto pušu savstarpējas piekrišanas. Šis pakalpojums būs bez maksas, un to atbalstīs moderatoru komanda.
Izmaiņas tīmekļa iepazīšanās servisos, ko radījusi koronavīrusa pandēmija, notiek paaudžu maiņas zīmē. Vēl pirms pandēmijas "Tinder" ar fokusgrupu palīdzību pētīja, kādi lietotnes izmantošanas paradumi ir katrai paaudzei.
Seidmans skaidro, ka 18 gadus vecie cilvēki, kas pievienojas lietotnei pašlaik, atšķirībā no viņu priekšgājējiem pirms 7-8 gadiem, būtībā ir izauguši sociālo tīklu un virtuālajā pasaulē, tāpēc lietotnes iespējas viņiem šķiet visai dabiskas.
Jaunākajai paaudzei, kas iepazīstas internetā, organizēt reālu tikšanos nav pašmērķis, jo šie cilvēki vēlas papildināt savu pieredzi, kas gūta internetā.
Tieši šā iemesla dēļ kompānija strādā pie tā, lai “Tinder” nebūtu tiešsaistes vieta, kur “tikt pie vienas nakts sakariem”, un vairāk kļūtu par vietu, kur tīmeklī “satikties”, iepazīties un izklaidēties. Paredzams, ka “Tinder” vēlas kļūt par virtuālu vidi, kurā cilvēki var piedalīties arī dažādos pasākumos, piemēram, viktorīnās un konkursos.
“Jauno cilvēku digitālā dzīve ir tikpat svarīga kā sociālā dzīve fiziskajā pasaulē,” skaidroja Seidmans.
Viņš piebilst, ka, turpinoties ierobežojumiem, kas noteikti, lai apkarotu pandēmiju, šādas - "attālinātas un digitālās iepazīšanās dzīves" modelis varētu kļūt pievilcīgāks arī citu paaudžu cilvēkiem, kuri iepazīstas internetā.