Pēdējo dienu laikā ir fiksēti gadījumi, kuros iedzīvotāji saņem it kā "Maxima" vārdā izsūtītas īsziņas par laimētu balvu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju datus un aicināt pierakstīties maksas pakalpojumiem, portālu "Apollo" informēja "Maxima Latvija" pārstāve Liene Dupate-Ugule.
"Maxima" brīdina par krāpniekiem, kas sūta ziņas par viltus loteriju
Viņa pastāstīja, ka "Maxima Latvija" nekādā veidā ar aptauju nav saistīta un aicina ziņojumus ignorēt. Uzņēmums ir reaģējis un nosūtījis pieprasījumu bloķēt krāpniecisko saturu, kā arī ir iesniegts iesniegums Valsts policijā par konkrēto gadījumu.
Dupate-Ugule pauda, ka "ir patiesi skumji, ka tik sarežģītā situācijā ir negodprātīgi cilvēki, kas izmanto "Maxima" vārdu, lai gūtu sev labumu". Viņa uzskata, ka "mums viesiem šobrīd vajadzētu būt vienotiem, ievērot piesardzības pasākumus un rūpēties par mūsu pašu un līdzcilvēku veselību trauksmainajā Covid-19 vīrusa izplatības laikā".
Uzņēmums atgādina, ka, saņemot šāda veida ziņas rūpīgi jāizvērtē, identificējot ziņojuma sūtītāju, ziņojuma saturu, interneta adresi, uz kuru ved ziņojums un to, vai īsziņas saņēmējs ir piedalījies kādā loterijā vai izlozē.
Uzņēmums norāda, ka īsziņas tiek sūtītas tikai tiem klientiem, kas to atļāvuši savos "Paldies" kontos, turklāt sūtītājs vienmēr būs "Maxima" vai "Paldies". Saites īsziņā vienmēr vedīs uz uzņēmuma mājaslapu citu ar veikalu saistītu avotu.
Klientiem nekad nav jāpiesakās trešo pušu pakalpojumiem, jāmaksā par papildus pakalpojumu abonēšanu vai balvu piegādi, norādīja Dupate-Ugule. Saņemot īsziņas, kas rada aizdomas, "Maxima" aicina sazināties ar uzņēmumu.