Laikā, kad Latvijā un visā pasaulē plosās bīstamais jaunais koronavīruss Covid-19, īpaši audzis ir pieprasījums pēc dažādiem dezinfekcijas un personīgās aizsardzības līdzekļiem, tostarp, sejas maskām. Lai arī maskas ir iecienījušas vairākas sabiedrībā pazīstamas personas, speciālisti brīdina, ka no vīrusa pilnībā pasargā tikai īpaši sertificētas maskas. Šajos apstākļos vairākus jautājums radījis veikala "Nolo" produkts, kurš ne vien nosaukts bīstamās slimības vārdā, bet arī tā aprakstā minēts, ka tas "patiešām strādā". Situāciju skaidro portāls "Apollo".
Aizvadītajās pāris nedēļās dažādus sociālos tīklus pārpludinājuši sludinājumi - rokdarbnieki šīs veselības krīzes laikā piedāvā iegādāties sejas maskas individuālai aizsardzībai. Šo sludinājumu starpā izceļas veikala "Nolo" piedāvājums - viņu pārdotais aksesuārs nosaukts par "#Anti COVID19", savukārt preces aprakstā minēts, ka maska "does not have any medical certificates but really works and can be washed and ironed" ("precei nav medicīnisku sertifikātu, taču tā patiešām strādā, un to var mazgāt un gludināt").
Portāls "Apollo" sazinājās ar zīmola "Nolo" izveidotāju un galveno dizaineri Viktoriju Jonieni, lai uzzinātu, kādēļ maskai piešķirts šāds nosaukums un vai tas, pēc uzņēmuma domām, nemaldina patērētāju ar solījumu "patiešām strādā"? Uzņēmēja stāsta, ka "#Anti COVID19" ir "vienkārši nosaukums" un neredz problēmu šāda veida mārketingam.
"Ar tādu nosaukumu ir lielāka iespēja, ka kāds cilvēks, kurš kaut ko šim meklē, mūs atradīs. Tie nosaukumi vienmēr ir tādi, tāpēc, ka tas ir interneta veikala pamats, tie ir kā atslēgvārdi. Šajā gadījumā atslēgvārds ir "#Covid-19". Mēs neesam liels zīmols ārzemēs, citādāk mūs neatradīs. Bet šādā veidā, mūs var atrast arī ārzemnieki," sarunā min Joniene.