Mobilo sakaru operators "Tele2" būtiski samazinās reklāmas izvietošanu "Facebook", "Instagram", "Google" un "YouTube", novirzot to Latvijas medijiem, lai ārkārtas situācijas laikā stiprinātu vietējos medijus, kuru ziņu redakcijas veido vietējo saturu un ziņo par sabiedrībai aktuālajiem notikumiem, portālam "Apollo" pavēstīja "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā Oskars Fīrmanis.
"Tele2" savu reklāmas budžetu vairāk novirzīs Latvijas medijiem
"Pašreizējā situācijā ir svarīgi stiprināt vietējos medijus, kuru darbību būtiski ietekmē sarūkošais reklāmdevēju skaits, tādēļ pārskatījām "Tele2" reklāmas budžetu, novirzot to vairāk Latvijas medijiem. Ceru, ka šis lēmums palīdzēs medijiem, lai tie spētu turpināt svarīgo darbu, kuru šobrīd veic, lai sabiedrībai būtu pieejama plaša un kvalitatīva informācija par aktualitātēm Latvijā un pasaulē," atzīst "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Saskaņā ar "Kantar" datiem "Tele2" aizvadītajā gadā bija TOP3 lielākais reklāmdevējs Latvijā un lielākais IT un telekomunikāciju nozarē.
Jau ziņots, ka Latvijas mediji nonākuši finansiāla kraha priekšā. Par to saistībā ar jaunā koronavīrusa Covid-19 izplatīšanās sekām informē vairākas mediju nozares organizācijas.