Turpinot eksperimentu, marta pirmajā sestdienā, 7.martā, autotransporta satiksmei tiks slēgts Ģertrūdes ielas posms no Brīvības ielas līdz Aleksandra Čaka ielai.
Kā informē Rīgas domē, Blaumaņa ielas eksperimenta laikā apvienība "Pilsēta cilvēkiem" veica aptaujas un satiksmes monitoringu. Pēc arhitekta un antropologa Matīsa Šteinerta paustā, neraugoties uz sliktajiem laika apstākļiem, cilvēki bija gatavi nākt uz Blaumaņa ielu un dienas sākumā cilvēku skaits bijis pat lielāks nekā Tērbatas ielā tajā pašā laikā.
Aktīvisti arī salīdzinājuši satiksmes ātrumu, veikuši satiksmes skaitīšanu un uzņēmēju aptaujas eksperimenta norises dienā un "parastā sestdienā" - 25. janvārī. Iegūtā informācija tikusi salīdzināta ar Tērbatas ielas eksperimentā ievāktajiem datiem.
Aktīvisti secinājuši, ka cilvēku skaits laikā, kad iela ir slēgta automašīnām, palielinājies par 20% salīdzinājumā ar sestdienu, kad ielā atļauta arī auto kustība, proti, 25. janvārī ielu apmeklējuši 316 gājēji un 144 auto, bet 1.februārī - 665 gājēji un neviens auto.
"Savukārt runājot par uzņēmēju apmierinātību, tā bijusi zemāka, jo Blaumaņa ielā ir citādāks uzņēmēju profils, salīdzinot ar Tērbatas ielu," pauda antropologs.