Nule izvēlētais Dailes teātra mākslinieciskais direktors Viesturs Kairišs nesen intervijā žurnālam "Ieva" neslēpa, ka mēdz iemīlēties aktrisēs.
Viesturs Kairišs atklāj, ka mēdz iemīlēties aktrisēs, ar kurām strādā kopā
Kairišs, kurš jau vairākus gadus ir kopā ar mākslinieci Ievu Jurjāni, ar kuru arī kopā nereti arī strādā. "Ar Ievu man ir ļoti paveicies. To, ka tikpat ļoti paveicies Ievai, es gan neapgalvotu. Mēs abi esam radoši, bet katrs pilnīgi citāds. Daudz strīdamies, ņemamies, bet nekad tā, lai sagrautu otru. Uzskatu, ka šādas attiecības ir liela dāvana, veiksme," intervijā atzīst jaunais Dailes teātra mākslinieciskais direktors.
Viņš norāda, ka, lai vēlas būt labs vīrs un tēvs (pārim ir divi bērni - dēls Georgs un meita Ģertrūde), "baigi labais nevienā no šīm lomām jau droši vien neesmu."
Uz jautājumu, kā viņš spēj sadzīvot ar to, ka viņam kā režisoram visu laiku apkārt ir skaistas aktrises, viņš neslēpj - mēdz iemīlēties. "Jā, nu ar to tiešām nav problēmu. Un es arī iemīlos - gan aktrisēs, gan arī ne aktrisēs. Ir patīkami tādas lietas izjust, bet tās ir arī... jākontrolē," intervijā atklāj Kairišs.
"Ne tik patīkami ir šo kontroli zaudēt. Vai kādreiz esmu zaudējis kontroli? Šo tēmu neattīstīšu. Bet bez iemīlēšanās tu neko nevari uztaisīt. Nu kā tu vari kaut ko uztaisīt bez iemīlēšanās?! Strādāt bez aktrisēm būtu ļoti grūti," viņš piebilst.
Jau ziņots, ka ceturtdien, 23. janvārī, tapa zināms, ka jaunais Dailes teātra valdes loceklis Juris Žagars par teātra māksliniecisko direktoru izvēlējies režisoru Viesturu Kairišu, kurš ir piekritis pildīt šo amatu.
Viņš atzīmēja, ka Kairišs būs mākslinieciskais direktors, nevis vadītājs, jo Kairiša pienākumos ietilps ne tikai atbildība par māksliniecisko saturu, bet arī par finansiālo situāciju.
Žagars arī norādīja, ka kopā ar Kairišu jau sācis strādāt pie nākotnes repertuāra.
Savukārt konkursā uz Dailes teātra valdes locekļa amatu 13 pretendentu konkurencē uzvarējis Žagars.
Jaunā Dailes teātra valdes locekļa uzdevums būs "nodrošināt teātra māksliniecisko izaugsmi, vienlaikus saglabājot teātra mākslas daudzveidību un pieejamību plašam skatītāju lokam, kā arī teātra finansiālo stabilitāti".