Par šo senioru identitāti un to, vai patiesi viņi vispār lietojuši līdzekļus, pārliecināties nav iespējams. Produkciju tirgo klātienē īslaicīgās tirgošanās vietās vairākās Latvijas pilsētās.
Avīzē reklamē tādus līdzekļus kā "Otolex", "Okovirin", "Effektum", kas nav reģistrēti Latvijā ne uztura bagātinātāju, ne zāļu reģistros. Līdz ar to šie produkti nav pārbaudīti, tomēr arī tie tiek reklamēti kā brīnumlīdzekļi.
Starp reklamētajiem produktiem ir atrodami arī tādi, kas ir reģistrēti Latvijā, bet tiem avīzē piedēvētas ārstnieciskas īpašības. Šādu uztura bagatinātāju reklamēšana Latvijā ir aizliegta ar likumu.
Arī Veselības inspekcija konstatēja, ka par uztura bagātinātājiem ir izteikti apgalvojumi, kas atbilstoši noteikumiem ir aizliegti.
"Inspekcijas ieskatā laikrakstā minētā informācija ir maldinoša un var būtiski negatīvi ietekmēt tāda vidusmēra patērētāja ekonomisko rīcību attiecībā uz preces iegādi, kādu citādi patērētājs nebūtu pieņēmis, paļaujoties uz laikrakstā sniegto informāciju par šo produktu ārstnieciskajām īpašībām," norāda Veselības inspekcija.
Inspekcija aicina patērētājus pārliecināties, ko īsti pērk un nopietni izturēties pret veselību.
Pret reklmāmām kritiski izsakās arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC):
"Avīzē ir acīmredzami pārkāpumi, jo par uztura bagātinātājiem stāsta, ka tie ārstē, tiem ir ārstnieciskās īpašības. Tas nedrīkst būt reklāmā, reklamējot uztura bagātinātājus. Protams, reklāma ir maldinoša. Reklāmai nevajadzētu būt," raidījumam stāsta PTAC pārstāve Santa Zarāne.
PTAC pārstāve norāda, ka reklamējot preci, būtu jānorāda reklāmdevējs, tomēr konkrētajā avīzē šāda informācija neesot atrodama. Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), kas reģistrā apkopo uztura bagātinātājus, brīdina, ka uz uztura bagātinātāju nekontrolētai lietošanai var būt sliktas sekas.