Tilts pāri Lielupei uz Ventspils šosejas pavisam nesen ticis rekonstruēts, bet nu jau četras reizes tas ir remontēts, jo būvnieki netiekot galā ar defektu, ziņo LTV raidījums "4. studija".
Būvnieki jau ceturto reizi netiek galā ar defektu uz tilta pāri Lielupei (1)
VAS "Latvijas Valsts ceļi" pārstāve Anna Kononova skaidroja, ka 2017. gadā uz šī tila tika pabeigti būvdarbi. Tiem arī ir garantijas termiņš - 5 gadi. Šādos gadījumos tā esot ierasta prakse.
Kononova norāda, ka kopš 2018. gada jau četras reizes būvniekam ir uzdots garantijas perioda ietvaros par būvnieka līdzekļiem novērst defektus.
Būvnieks ir akciju sabiedrība “A.C.B” un tā apakšuzņēmējs – akciju sabiedrība “LNK Industries”.
Tā ir regulāra problēma autovadītājiem, jo bieži tiek slēgta viena josla un tiek samazināts atļautais braukšanas ātrums.
"Diemžēl, šis objekts tiešām tā nedaudz krīt ārā no visas tās ierastās prakses, jo jau vairākas reizes viena un tā pati vieta tiek labota, bet būvniekam joprojām neizdodas novērst šos defektus pavisam, un tie rodas atkal un atkal," stāstīja Kononova.
"Latvijas Valsts ceļi" cer, ka tagad, veicot pamatīgākus remontdarbus, šos defektus tomēr būs iespējams novērst pavisam.
Šoreiz būvniekam būs ne tikai jānovērš nepilnības, bet arī jānomaina stiprinājumi, enkurojumi deformācijas šuvēm.
Šajā reizē nelaimīgās deformācijas šuves bija plānots salabot laika posmā no 11. līdz 30. novembrim, bet darbi joprojām turpinās.
"Diemžēl būvnieks arī šo nav izdarījis, viņš nav iekļāvies šajā termiņā, kas viņam bija dots, un patlaban tas ir pagarināts līdz 15. Decembrim, un mēs tiešām ļoti ceram, ka būvniekam izdosies darbus pabeigt."
"Latvijas Valsts ceļi" norādīja, ka patlaban būvdarbus, protams, apgrūtinot arī laikapstākļi. Taču kopumā šādas situācijas, kad būvniekam neveicas ar kāda objekta remontdarbiem, nekļūst par iemeslu, lai tas nevarētu piedalīties un uzvarēt citos iepirkuma konkursos, kur, piemēram, jāremontē kāds cits tilts.