Viņa atzīmēja, ka no kopējā viltus interneta veikala apmeklētājiem 10% vēlējušies veikt pirkumu, tādējādi pakļaujot sevi krāpniecības riskam.
Pole atklāja, ka eksperimentā tika radīts viltus interneta veikals "superatlaides.lv", kura izveidē apzināti tika pieļautas dažādas nepilnības un izplatītas krāpniecības pazīmes. Piemēram, visām precēm bija 50-70% atlaide, nebija norādīti korekti uzņēmuma rekvizīti, netika publicēti privātuma politika, saistību atruna un lietošanas noteikumi. Pēc preču ievietošanas pirkumu grozā un pogas "Pirkt" nospiešanas apmeklētājiem parādījās informatīvs logs ar paziņojumu, ka šis ir viltus interneta veikals un aicinājums kritiskāk izvērtēt savus iepirkšanās internetā paradumus.
Viņa skaidroja, ka kampaņā "#PatiesiViltots" veiktajā Latvijas iedzīvotāju aptaujā tika secināts, ka 15% interneta veikalu klientu ir saskārušies ar situāciju, kad par preci ir samaksāts, taču tā nav piegādāta. "Ļoti bieži tieši cena ir noteicošais faktors, kāpēc klients izvēlas riskēt un iegādāties preci, tomēr aicinu neuzķerties uz šī āķa un būt uzmanīgiem, izvērtējot neticami lielu atlaižu piedāvājumu ticamību," aicināja Pole.
"Xnet" interneta veikala pārdošanas vadītājs Gatis Šķudītis uzsvēra, ka veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja liecina, ka 16% pircēju vienmēr izlasa distances līgumu pirms piekrist tā nosacījumiem, bet 14% pievērš uzmanību uzticības zīmēm jeb "Trust Mark".