No 4. decembra "Swedbank" klientiem visās Baltijas valstīs un Zviedrijā ir pieejams "ApplePay", liecina pieejamā informācija bankas aplikācijā.
"ApplePay" tagad pieejams arī "Swedbank" klientiem (1)
Tas nozīmē, ka arī Latvijā "iOS" lietotāji beidzot varēs izmantot kompānijas "Apple" vienoto maksājumu sistēmu, lai būtiski atvieglotu iepirkšanos gan dzīvē, gan internetā.
Jāatdzīst, ka uzreiz pēc "Swedbank" paziņojuma daudzi klienti sūdzējās par tehniskām problēmām, kas novērotas bankas aplikācijā. Nedarbojās aplikācijas funkcija, kura pievieno bankas karti "Apple Pay" virtuālajam makam.
"Priecājamies par lielo interesi, šobrīd vēl veicam pēdējos testus pirms oficiālā paziņojuma visiem klientiem. Paldies par aktīvo testēšanu, tas tiešām palīdz mūsu komandai ieviest šo jaunumu visā Baltijā un Zviedrijā," ziņo banka sociālajos tīklos.
Kā noprotams, šis pakalpojums vēl nav oficiāli izziņots bankas klientiem. "Swedbank" klientu apkalpošanas servisa darbinieki informēja, ka banka izziņos jaunumus visos savos sociālo tīklu kontos, tiklīdz tehniskās problēmas tiks atrisinātas.
Bezkontakta maksājumi būs pieejami visām "iOS" viedierīcēm. Tajā skaitā "iPhone" viedtālruņiem, "iPad" planšetdatoriem un "Apple Watch" viedpulksteņiem.
"Apple Pay" ir maksājumu tehnoloģija, kas maina patērētāju pieredzi, piedāvājot vienkāršu, drošu un privātu maksāšanas veidu. "Apple Pay" ikvienā "iPhone","Apple Watch", "iPad” un "Mac" ierīcē ļauj klientiem veikt ātrus un ērtus pirkumus veikalos, lietotnēs un tīmekļa vietnēs, pateicoties bezkontakta tehnoloģijai un "Visa" tokenizācijai.