Pagājušonedēļ sāku rakstīt par savu nelielo eksperimentu, saistībā ar manu suni Bontiju, cenšoties noskaidrot - kā padarīt viņu populāru sociālajā tīklā "Instagram"? Un, kamēr es vēl aktīvi darbojos pie šī mērķa, izlēmu aprunāties ar Lauru un Tomu - labi zināmā franču buldoga Pandas saimniekiem, lūdzot viņus pastāstīt savu stāstu par Pandas ceļu uz popularitāti.
Sunītei Pandai "Instagram" šobrīd ir teju 23 tūkstoši sekotāju. Tik plašs sekotāju loks nav pat tādām pašmāju slavenībām kā Intaram Rešetinam, Andrim Kivičam, Lienei Šomasei un daudzām citām, kuras arī sociālajos tīklos ir ļoti aktīvas. Turklāt, kas ir ne mazāk ievērības cienīgi, tik daudz sekotājus Pandas kontam pārim izdevies iegūt vien gada un pāris mēnešu laikā.
Bez Pandas "Instagram" profila pāris ir izveidojuši arī franču buldogu šķirnes suņiem paredzētu internetveikalu, kurā piedāvā iegādāties dažādas preces četrkājainajiem draugiem.
Pandas saimnieki atklāja, ka sunīte ir divarpus gadus veca, turklāt pagājušajā piektdienā apritēja divi gadi, kopš viņa ir abu ģimenes sastāvā: "Panda ir ārkārtīgi mīļa, rotaļīga un sabiedriska. Tieši tāpēc mēs bieži viņu ņemam līdzi dažādos pasākumos, izbraucienos, kā arī citās savas dienas gaitās, piemēram, uz darbu. Suns ofisā ne tikai uzlabo gaisotni, bet arī samazina stresa līmeni. Bez tā visa viņai ļoti patīk pastaigas, grauzt kociņus un iepazīties ar citiem."