Sabiedībā valda uzskats, ka īpašu attieksmi lidojumos saņem tikai tie, kas par to ir samaksājuši.Lidojumu pavadone Amanda Pleva atklāj, ka tā nebūt nav nelaužama lietu kārtība. Stjuarte savā blogā ir aprakstījusi situācijas, kurās pamanījusi, ka apkalpo dažus pasažierus labāk, kā pārējos.
Sieviete atklājusi, ka viņas darba nepatīkamākā daļa nav vēmekļu vākšana vai neapmierinātu klientu sūdzību uzklausīšana. Vissliktāk Pleva jūtoties tad, kad viņa stāv pie ieejas lidaparātā un sveicina cilvēkus, savukārt tie izliekas, ka viņas tur nemaz nav. Viņa uzsvērusi, ka, lai arī nevienu ar varu nav iespējams padarīt laipnu, neviens nav atcēlis elementāras pieklājības ievērošanu arī tad, kad sazināmies ar apkalpojošo personālu.
Stuarte stāstījusi, ka visdraudzīgākie esot VIP klases pasažieri, taču tas vairāk esot saistīts ar to, ka viņu neesot tik daudz, līdz ar ko ir lielāka iespēja nodibināt savstarpēju kontaktu gan pirms lidojuma, gan lidojuma laikā.
Pēc speciālistes domām, daudzi nemaz neapzinās, cik liels spēks ir draudzīgam smaidam. Ja cilvēks ir sasveicinājies un pasmaidījis visiem, kas viņu sagaida lidaparātā, Amanda Pleva ir pārliecināta, ka personāls to pamanīs un novērtēs vai nu ar bezmaksas dzērienu, vai bezmaksas pārsēdināšanu brīvā vietā, vai arī ar īpašu rūpību apkalpošanas laikā.