"Bet nereti ir arī situācijas, kad ikdienas darbos mēs pat neaizdomājamies, ko varētu darīt citādāk - ātrāk, efektīvāk, labāk. Tieši tādēļ mēs gribam uzrunāt uzņēmumu vadītājus, lai viņi atrod laiku, lai vienkārši apstātos un padomātu, ko var darīt citādāk un kur var palīdzēt tehnoloģijas," skaidroja LIKTA prezidente.
Kā sacīja Bāliņa, nepieciešamība pēc tehnoloģijām ir visās nozarēs.
"Iedomāsimies kaut vai veidu, kā uzņēmumi komunicē ar saviem klientiem. Ja es savus pakalpojumus mūsdienās nepiedāvāju tajos digitālajos kanālos, kuros ir sastopami mani klienti, es viņus nespēju sasniegt," viņa atzīmēja.
Runājot par nozarēm, kurām digitalizācija "klibo" īpaši izteikti, LIKTA prezidente sacīja, ka līdz gada beigām šīs kampaņas laikā cer aptaujāt vairākus tūkstošus uzņēmumu un tad vērtēt arī pa nozarēm. Pēc viņas teiktā, patlaban par digitāliem sektoriem var uzskatīt bankas un apdrošinātājus, kur digitālā transformācija jau ir veikta. Arī lielajos uzņēmumos ir daudz risinājumu.
"Taču, ja mēs lūkojamies uz mazo un vidējo uzņēmumu segmentu, tad puse no aptaujātajām nozaru asociācijām atzina, ka ieviesti ir tikai pamata risinājumi, piemēram, grāmatvedības programmas. Turklāt ir arī tādi uzņēmumi, kuri joprojām tikai domā par IT risinājumu ieviešanu. Ja mēs atgriežamies pie jautājuma, kādēļ vispār IT risinājumi ir nepieciešami, tad pamatā tas ir ātrums. Ātrums, kādā es saņemu informāciju, lai varētu pieņemt biznesa lēmumus, ātrums, kādā es varu komunicēt ar saviem klientiem un sadarbības partneriem," uzsvēra Bāliņa.