Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

Foto: Kāds izskatīsies Latvijā pirmais outlet veikalu ciemats Jūrmalā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Via Jurmala Outlet ciemats
Via Jurmala Outlet ciemats Foto: Пресс-фото

Veikalu ciemata otrās kārtas būvniecība tiks pabeigta līdz 2022. gada pavasarim, kopumā nodrošinot 300 jaunas darba vietas. Pēc abu būvniecības kārtu pabeigšanas plānots, ka Via Jurmala Outlet Village (VJOV) gada laikā varētu apmeklēt 6 milj. cilvēku no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, ziņo LETA. 

Investējot vairāk nekā 25 milj. eiro, 2019. gada nogalē noslēgsies Latvijā pirmā outlet veikalu ciemata Via Jurmala Outlet Village (VJOV) pirmās kārtas būvniecība Piņķos. Outlet veikalu ciemata pirmo kārtu ar kopējo platību 13 500 kvadrātmetru apmērā un aptuveni 70 apģērbu, apavu, aksesuāru, sporta un dzīvesstila preču veikaliem, kā arī 5 kafejnīcām un restorāniem, paredzēts atklāt 2020. gada pavasarī.

Eiropā kopumā ir vairāk nekā 200 outlet tipa iepirkšanās centri, Centrāleiropā un Austrumeiropā - 28. Latvijā šis būs pirmais šāda tipa projekts. 

VJOV attīstītāja SIA Outletico izpilddirektore Viktorija Beatrice Radzeviciene stāsta, ka "2020. gada pavasarī Latvijā tiks atklāts Centrāleiropā un Austrumeiropā jaunākais un modernākais outlet veikalu ciemats. Mūsu reģionā šis būs galvenais nozares spēlētājs, kas piesaistīs ne tikai vietējo publiku, bet arī tūristus. Šobrīd aktīvi strādājam ar vadošajiem pasaules zīmoliem, lai pilnveidotu piedāvājumu, nodrošinātu patērētājiem daudzveidīgu izvēli un piedāvātu unikālu iepirkšanās pieredzi."

Veikalu ciemata koncepts veidots iedvesmojoties no līdzīgiem outlet tipa ciematiem Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā. Plānots, ka VJOV kļūs par nozīmīgu iepirkšanās un atpūtas galamērķi arī modes entuziastiem.

Lai gan VJOV atklāšana paredzēta 2020. gada pavasarī, jau šobrīd ir uzsākts aktīvs darbs Lietuvā, Igaunijā, lai informētu potenciālos patērētājus par jauno iepirkšanās galamērķi. Mārketinga un komunikācijas aktivitātes plānots izvērst arī Krievijā un Skandināvijā.

Iepirkšanās ciemata veikalu kopējā platība būs 21 000 kvadrātmetri, savukārt kopējais veikalu skaits - 120 veikali. Tiks nodrošinātas stāvvietas 1 600 transportlīdzekļiem. Starp veikalu nomniekiem būs gan pasaulē atzīti, gan vietējie modes zīmoli. Salīdzinājumā ar parastajiem mazumtirdzniecības veikaliem, zīmolu preču minimālā atlaide būs 30% apmērā, bet atlaižu apmērs varētu sasniegt pat 50-70%.

Foto: Via Jurmala Outlet Village 

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu