Kā apēst savu ātro uzkodu porciju, nenovedot restorāna darbiniekus izmisumā? To noskaidrojis portāls "Business Insider", vaicājot cilvēkiem, kuri agrāk strādājuši ātrās ēdināšanas uzņēmumos, ko tur labāk nekad nedarīt.
Apēd savu "čīzīti" kā cilvēks! Ko nekad nedarīt ātrās ēdināšanas restorānos (2)
Esi pie kases un nezini, ko pasūtīsi
Brīdis, kad klients pēc garas rindas izstāvēšanas pienāk pie kases un joprojām nezina, ko vēlas pasūtīt, darbiniekiem šķiet ārkārtīgi kaitinošs.
Portāla aptaujātie darbinieki atzīst, ka tas ļoti kaitina restorāna personālu un veido vēl garākas rindas.
Kā to risināt? Palaist pa priekšu kādu, kurš jau izlēmis, cik "čīzīšus" vēlas pasūtīt.
Labierīcību apmeklēšana, ja neesi klients
Protams, situācijas ir dažādas! Taču, ja tā nav ekstremāla situācija, tad pirmos uz tualeti vajadzētu palaist reālos klientus nevis likt viņiem stāvēt rindā.
Cienīsim viens otru.
Savu virtuves krājumu papildināšana ar restorāna garšvielām
Tas nav noziegums pajautāt papildus sāli, kādu garšvielu vai mērci, kas ir bez maksas, bet kādā apjomā?
Garšvielas un piederumi standartā tiek izsniegti katrai porcijai - garšvielas, mērces, salvetes, ēdamrīki.
Neliels papildinājums ir pieņemams, bet darbinieki kļūst ārkārtīgi aizkaitināti, ja tiek somā likta kaudze ar šo ekstru. Tie arī ir kafejnīcas izdevumi.
Ļaut pasūtīt bērnam
Ir saprotama vecāku vēlme ļaut bērnam būt patstāvīgam un iemācīties jaunas lietas, tomēr ieteikums:
ja redzi, ka bērns kautrējas un nevar pats pasūtījumu veikt, nemoki viņu un neveido rindas - pasūti pats.
Specifiski pasūtījumi
Ātrās ēdināšanas restorāns jau nosaukumā pavēsta priekšā svarīgāko - ātrā ēdināšana.
Ja pasūtot ēdienu klients vēlas veikt īpašas izmaiņas porcijā, darbinieki nereti būs gana neapmierināti.
Tādi vienkārši lūgumi kā ledus nepievienošana dzērienam vai burgers bez sīpoliem nav problēma, bet, ja lūgums ir par teju visu sastāvdaļu nomaiņu, tad tas var pamatīgi aizkavēt virtuves darbu.
Aiz sevis nenokopt galdu
Ātrās ēdināšanas uzņēmumos ne velti ir vietas, kur izmest visus papīrīšus, glāzes un novietot tukšās paplātes.
Brīdī, kad darbiniekam ir jānokopj arī galdi, viņiem ir mazāk laika apkalpot klientus.
Nepieklājīga attieksme
Slikta diena? Ilgi jāgaida pasūtījums?
Vai tiešām darbinieks ir vainīgs, ka tieši tajā brīdī ir tik daudz pasūtījumu, ka to sagatavošana aizņem vairāk laika nekā ierasts?
Esi iecietīgs, jo neviens nemēģina speciāli tevi aizkavēt.