:format(webp)/nginx/o/2019/10/30/12701111t1hdc68.jpg)
Zīmola M-Couture klasiskos un vienmēr aktuālos siluetus papildina bohēmiska attieksme pret apkārtējo vidi un valkātājas apģērbu, tomēr izsmalcinātība un luksus ir tā neatņemama sastāvdaļa.
Zīmola M-Couture klasiskos un vienmēr aktuālos siluetus papildina bohēmiska attieksme pret apkārtējo vidi un valkātājas apģērbu, tomēr izsmalcinātība un luksus ir tā neatņemama sastāvdaļa.
Zīmols M-Couture debiju piedzīvoja 2012.gada nogalē, kad tika prezentēta pirmā ready-to-wear kolekcija. To radījusi apģērbu dizainere Julia Sardikova, un pirmā skate Riga Fashion Week ietvaros guva skatītāju atsaucību, zīmols iemantoja uzticīgu klientu loku, kuru prioritāte ir elegance un kvalitāte.