Zīmola M-Couture klasiskos un vienmēr aktuālos siluetus papildina bohēmiska attieksme pret apkārtējo vidi un valkātājas apģērbu, tomēr izsmalcinātība un luksus ir tā neatņemama sastāvdaļa.
Foto: Klasiskie un vienmēr aktuālie silueti savienojas ar bohēmisku attieksmi M-Couture modesskatē
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Zīmols M-Couture debiju piedzīvoja 2012.gada nogalē, kad tika prezentēta pirmā ready-to-wear kolekcija. To radījusi apģērbu dizainere Julia Sardikova, un pirmā skate Riga Fashion Week ietvaros guva skatītāju atsaucību, zīmols iemantoja uzticīgu klientu loku, kuru prioritāte ir elegance un kvalitāte.