"SEB bankas" internetbankas un mobilās lietotnes darbība ir atjaunota, aģentūru LETA informēja bankas Komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.
Pēc traucējumiem atjaunota "SEB bankas" internetbankas un mobilās lietotnes darbība
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Pēc viņas sacītā, abu pakalpojumu darbība tika stabilizēta un veiktas nepieciešamās kontroles.
Strazda skaidroja, ka uzņēmums šodien turpinās veikt IT darbības rūpīgu uzraudzību, kā arī turpinās informēt klientus par pakalpojumu pieejamību, atgādinot, ka ievērojamu traucējumu gadījumā aktuālā informācija ir pieejama "SEB bankas" mājaslapā un "SEB bankas" sociālo mediju profilos.
Banka klientiem atvainojas par radītajām neērtībām, uzsverot, ka šajā nedēļas nogalē tiek veiktas būtiskas bankas kopējās IT infrastruktūras pārbaudes, kas arī ietekmējis internetbankas un mobilās lietotnes darbību.