Kā ziņu aģentūrai BNS pastāstījis Lietuvas transporta drošības administrācijas (LTSA) direktora vietnieks Justs Rašomavičs, 2019.-2020. gadam šim uzņēmumam jaudas atvēlētas vienīgi nepārslogotās līnijās, savukārt tur, kur saskatāmas tranzīta pazīmes, tās nav piešķirtas.
"LGC Cargo" lūdza atļauju pārvadāt kravas pa visu Lietuvas dzelzceļu tīklu, ieskaitot visus robežu šķērsojumus - gan ar Baltkrieviju, gan Latviju, gan Krievijas Kaļiņingradas apgabalu.
"Galvenais apstāklis - administrācijai radās aizdomas, ka "LGC Cargo" biznesa plānos saskatāmas tranzīta pazīmes. Par to var spriest no līnijām, kurām tika lūgta atļauja, - šai gadījumā no Lietuvas robežas ar Latviju un no Lietuvas robežas ar Baltkrieviju līdz robežai ar Kaļiņingradas apgabalu," skaidrojis Rašomavičs.
"LGC Cargo" pārstāvji nenoliedz, ka kravas tiktu vestas no Krievijas vai Kazahstānas caur Latviju, Lietuvu un Kaļiņingradu uz Poliju, taču viņi apgalvo, ka tie nebūtu tranzītpārvadājumi.
Tāpat kā pērn, šis uzņēmums Lietuvā saņēmis atļauju vest kravas no Latvijas līdz Bugeņiem, kur darbojas naftas pārstrādes uzņēmums "Orlen Lietuva", kā arī starp Viļņu un Kauņu un pa dažiem citiem iekšējiem maršrutiem, taču, kā norādījis Rašomavičs, tas šīs jaudas neizmanto, tādēļ valsts negūst ieņēmumus.