"Boeing" paziņoja, ka atrada pilota Marka Forknera iekšējos tūlītējos ziņojumus "pirms dažiem mēnešiem". Tomēr "Boeing" šos materiālus nenodeva Federālajai aviācijas pārvaldei līdz ceturtdienai, 17. oktobrim.
Pārskatītajos ziņojumos Forkners sūdzējās, ka sistēma "MCAS" rada problēmas lidojuma simulāciju laikā.
"Viens ir skaidrs, vai nu es nemāku lidot, vai kaut kas te nav labi," viņš teicis ziņojumā.
Citā ziņojumā viņš atklāja, ka viņš ir neapzināti maldinājis "FAA" par tehniskajām kļūmēm.
"Es pamatā meloju regulatoriem (neapzināti)," viņš teica.
Iepriekš 2016. gadā Forkners lūdza "FAA" atļauju izņemt "MCAS" no "737 Max" pilota rokasgrāmatas, apgalvojot, ka tas tiks aktivizēts tikai retos gadījumos. FAA pieprasījumu apstiprināja.
Tiek apgalvots, ka Forkners esot aizbildinājies pēc tam, kad viņam tika nosūtīta pavēste par ziņojumiem kā daļu no Tieslietu departamenta izmeklēšanas par "Max".
"Boeing" izpilddirektors Deniss Muilenbergs šajā mēnesī liecinās par abām avārijām un lidmašīnas attīstību.