"Madara Cosmetics" norāda - faktu, ka uzņēmums patstāvīgi izstrādāja savu jauno korektoru, var apliecināt arī šī līdzekļa izveidē un testēšanā iesaistītās personas, tai skaitā projektam piesaistītās grima mākslinieces.
Uzņēmums atklāj, ka no vienas īsas tikšanās reizes ar personu, kurai ir kāda ideja par "izdomātu efektu", neesot iespējams radīt un sākt ražot kosmētisko līdzekli.
Kosmētiskā līdzekļa izstrāde ir finansiāli dārgs, pastāvīgs un ilgstošs process, kas var aizņemt pat vairākus gadus, un kura ietvaros nepārtraukti tiek saskaņotas iesaistīto personu darbības, apkopoti viedokļi, tiek pētītas sastāvdaļas, to īpašības, ietekme, noturīgums, meklētas un piemērotas ražošanas tehnoloģijas konkrētam produktam, kā arī tiek veiktas daudzas citas darbības.
Uzņēmums norāda, ka vienīgās iepazīšanās tikšanās laikā neesot notikusi vienošanās ne par darbu veikšanu, ne tālāko rīcības plānu, ne sadarbības formu, tādēļ neesot patiess Maijas Armaņevas apgalvojums, ka tika paspiestas rokas, apstiprināta sadarbība un, ka uzņēmums kaut ko varēs realizēt.
"Madara Cosmetics" uzskata, ka Armaņeva ir pārkāpusi dibinātās "Latvijas Influenceru un Blogeru Asociācijas" Ētikas kodeksa normas, izplatot apzināti nepatiesas ziņas un sagaida, ka influencere tuvākajā laikā publiski atvainosies.
Atgādinām, ka daudziem Armaņevas sekotājiem sociālajā tīmeklī "Instagram" radušies jautājumi pēc tam, kad influencere savos "īsstāstos" publicējusi fotoattēlu, kura fonā redzama kosmētikas zīmola "Madara Cosmetics" mājaslapa, kurai pievienota animēta "policijas lenta" ar vārdiem "crime scene, do not cross" ("nozieguma vieta, lūdzu netuvoties"), kā arī paskaidrojošs teksts.