Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis

Jaunākā mode? Cilvēkus pamatīgi nobiedē populāra zīmola modeļi (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

No 23. septembra līdz 1. oktobrim Francijā norisinās Parīzes modes nedēļa, kurā pasaulē populārākie zīmoli atrāda savas jaunākās kolekcijas. To darīja arī zīmols "Balenciaga", demonstrējot apģērbu kolekciju ar nosaukumu "Power dressing", jeb "apģērbus, kas demonstrē varu".

Pats zīmols norādīja, ka kolekcija domāta ikdienā strādājošiem cilvēkiem, kas saistīti ar biznesu.

Tomēr cilvēku uzmanību modes skatē piesaistīja nevis paši apģērbi, bet gan citas modeļu izskata detaļas, kuras bija gandrīz neiespējami nepamanīt. Pārspīlētie kolekcijas elementi bija iestrādāti arī modeļu izskatā – viņiem bija uzklāts pamatīgi izteikts sejas grims, kas radīja iespaidu, ka viņiem ievietoti vaigu implanti un palielinātas lūpas.

Modes eksperti lēsa, ka centieni atdarināt vaigu implantus varētu būt saistīti ar strauji augošo plastisko operāciju popularitāti vai arī ticēšanu dažādu kultūru pārstāvjiem, kuri pauduši uzskatu, ka izteikti vaigu kauli ir spēka un autoritātes pazīme.

Daudzi šādu modeļu sejas konturēšanu gan uztvēra ar ne pārāk pozitīvām emocijām, norādot, ka ir nepareizi šādu tendenci demonstrēt kā modes sastāvdaļu. Savukārt citi paziņoja, ka modeļu neparastais un svešādais izskats ir viņus pamatīgi nobiedējis.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu