Maija stāsta, ka viņai bijušas idejas, kā "savienot nesavienojamo" un radīt unikālu skaistumkopšanas produktu. Abas puses esot vienojušās par sadarbību, taču pēc tam zīmols esot pārtraucis komunikāciju un ignorējis influenceres epastus un centienus sazināties. Pēc zīmola attieksmes Armaņevai radušās aizdomas, ka šis produkts būs, viņai nezinot, iekļauts jaunajā skaistumkopšanas produktu sērijā, un šīs aizdomas, pēc Armaņevas teiktā, esot apstiprinājušās. Influencerei par jaunumiem paziņots ar epasta palīdzību.
"Kārtējo reizi pārliecinos, ka par savām idejām ir jāstāsta ļoti rūpīgi," atzīst stiliste, minot, ka šādos gadījumos vienmēr vajadzētu noslēgt līgumu. Viņa gan min, ka arī līgumus, diemžēl, ir iespējams apiet.
LVBIA vadītāja video beigās atklāj, ka viņai esot jauna ideja, kuras realizēšanai viņa vairs neplāno piesaistīt kosmētikas firmas.
"Sargājiet savas idejas," video nobeigumā saka Armaņeva.
Portāls "Apollo" sazinājās arī ar "Madara Cosmetics" pārstāvi Kristiānu Antonišķi, kura atklāj, ka influenceres paziņojums uzņēmumam nāk kā pārsteigums. Uzņēmuma pārstāve min, ka "MADARA" publisku komentāru par situāciju nedomā sniegt, jo šī situācija šķiet smieklīga.
Foto: Pašmāju zīmola "Madara Cosmetics" jaunās ražotnes atklāšana
"Šis produkts ir konsīleris - produkts, kas ir ļoti, ļoti daudziem uzņēmumiem. Praktiski neviens kosmētikas zīmols nav bez šī produkta savā skaistumkopšanas produktu sortimentā," min zīmola pārstāve.