Šodienas redaktors:
Marina Latiševa

"Bravo..." Latvijas influenceru asociācijas vadītāja apsūdz pašmāju zīmolu "Madara" idejas zādzībā (11)

Papildināts
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Šodien, 26. septembrī, Latvijas Blogeru un Influenceru Asociācijas (LVBIA) vadītāja, dzīvesstila blogere un stiliste Maija Armaņeva savā "Instagram" kontā dalījusies ar satraucošu vēstījumu - Armaņeva stāsta, ka ir devusies pie Latvijā populārā kosmētikas zīmola "MADARA" ar produkta ideju, kuru uzņēmums esot piesavinājies un realizējis bez viņas piekrišanas. Situāciju portālam "Apollo" komentē arī "Madara Cosmetics" mārketinga vadītāja Kristiāna Antonišķe.

Daudziem pašmāju slavenības sekotājiem sociālajā tīmeklī "Instagram" radušies jautājumi pēc tam, kad Maija Armaņeva savos "īsstāstos" publicējusi fotoattēlu, kura fonā redzama kosmētikas zīmola "Madara Cosmetics" mājaslapa, kurai pievienota animēta "policijas lenta" ar vārdiem "crime scene, do not cross" ("nozieguma vieta, lūdzu netuvoties"), kā arī paskaidrojošs teksts.

Raksta foto
Foto: Ekrānšāviņš no Instagram

"Tas mirklis, kurā epastā saņem "aizraujošus jaunumus" par produkta izstrādi, kura izveidei esi piedāvājis sadarboties ar zīmolu. Es piedāvāju izveidot šo unikālo produktu, taču viņi izvēlējās pēc mūsu tikšanās vienkārši pazust un piesavināties manu ideju. Tik vienkārši! Bravo," bildē norāda Armaņeva.

Mazliet vēlāk pašmāju influencere savā "Instagram" profilā publiskojusi garāku video, kurā paskaidro notikušā apstākļus.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAIJA ARMANEVA Content Creator (@maija_armaneva) on

"Pirms ļoti laba laika es biju sazinājusies ar zīmolu. Mums bija tikšanās, mēs izrunājāmies un es piedāvāju sava veida sadarbību, lai tiktu izstrādāts pavisam jauns produkts, kuram es biju izdomājusi - kādam jābūt efektam, lai dabūtu perfekto rezultātu. Viņiem ideja iepatikās, jo nekas tāds viņiem vēl nebija un netika plānots. Viņiem jau bija tonālais krēms ar līdzīgu efektu, taču viņi atklāja, ka šāda konsīlera viņiem tiešām nav," savā video atklāj Maija Armaņeva. 

» Kā kļūt par influenceri un uzņemt perfektu selfiju? Skaidro Maija Armaņeva

Maija stāsta, ka viņai bijušas idejas, kā "savienot nesavienojamo" un radīt unikālu skaistumkopšanas produktu. Abas puses esot vienojušās par sadarbību, taču pēc tam zīmols esot pārtraucis komunikāciju un ignorējis influenceres epastus un centienus sazināties. Pēc zīmola attieksmes Armaņevai radušās aizdomas, ka šis produkts būs, viņai nezinot, iekļauts jaunajā skaistumkopšanas produktu sērijā, un šīs aizdomas, pēc Armaņevas teiktā, esot apstiprinājušās. Influencerei par jaunumiem paziņots ar epasta palīdzību. 

"Kārtējo reizi pārliecinos, ka par savām idejām ir jāstāsta ļoti rūpīgi," atzīst stiliste, minot, ka šādos gadījumos vienmēr vajadzētu noslēgt līgumu. Viņa gan min, ka arī līgumus, diemžēl, ir iespējams apiet.

LVBIA vadītāja video beigās atklāj, ka viņai esot jauna ideja, kuras realizēšanai viņa vairs neplāno piesaistīt kosmētikas firmas. 

"Sargājiet savas idejas," video nobeigumā saka Armaņeva.

Portāls "Apollo" sazinājās arī ar "Madara Cosmetics" pārstāvi Kristiānu Antonišķi, kura atklāj, ka influenceres paziņojums uzņēmumam nāk kā pārsteigums. Uzņēmuma pārstāve min, ka "MADARA" publisku komentāru par situāciju nedomā sniegt, jo šī situācija šķiet smieklīga.

Foto: Pašmāju zīmola "Madara Cosmetics" jaunās ražotnes atklāšana

"Šis produkts ir konsīleris - produkts, kas ir ļoti, ļoti daudziem uzņēmumiem. Praktiski neviens kosmētikas zīmols nav bez šī produkta savā skaistumkopšanas produktu sortimentā," min zīmola pārstāve.

Antonišķe atklāj, ka Maija Armaņeva patiešām ir bijusi uz pārrunām ar uzņēmumu un meklējusi partnerus jauna produkta izstrādei, taču tas nav nekas īpašs - pie uzņēmuma bieži vēršoties cilvēki, kuri vēlas sadarboties, taču reālā iztstrāde ir gadiem ilgs process. Influenceru asociācijas vadītāja pie zīmola bijusi tikai uz iepazīšanās tikšanos. 

» Blogeru un influenceru asociācija pievienojusies pretkrāpšanas kustībai #Atkrāpies

"Mums, ražotājiem, ir ļoti bīstami satikties ar kādu, kuram ir kāda ideja. Jebkurš var vērsties ar ideju par kaut ko, teiksim, ietonējošu, un tad, ja mēs izlaistu tonējošu produktu - nedod dievs. Šī situācija ir tik savāda, ka mēs pat nezinām, kā to komentēt," min "Madara Cosmetics" mārketinga vadītāja, minot, ka šādā gadījumā Armaņevai būtu jāvēršas pret visām citām firmām, kuru sortimentā ir līdzīgi produkti. Uzņēmuma pārstāve min, ka šis gadījums var kalpot par ierosmi pārskatīt uzņēmuma protokolus un vairs tik brīvi netikties ar cilvēkiem, kuri nāk ar savām idejām.

Foto: Zīmola "MADARA" jaunāko skaistumkopšanas produktu prezentācija

Zināmu skepsi par Armaņevas komentāriem paudušas arī citas Latvijas slavenības un influenceri.

Galu galā ar Maijas Armaņevas Instagram profilā ar domām dalījušies arī paši "Madara Cosmetics" pārstāvji.
 

Raksta foto
Foto: Ekrānšāviņš no Instagram
Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu