No otrdienas, 10. septembra, plkst. 11.45 bija traucēta "Smart-ID" darbība, bet plkst. 13.30 tā atjaunota, informē "SK ID Solutions" pārstāve Sanita Meijere.
"Netieku pie savas naudas!" Tehniskas problēmas piemeklējušas "Smart ID" (4)
"SK ID Solutions" veltīja visas pūles, lai problēmu atrisinātu iespējami ātri.
"Mēs atvainojamies klientiem un visiem "Smart-ID" lietotājiem!" pauda Meijere.
Otrdien vairāki sociālo tīklu lietotāji ziņoja, ka mēģinot autorizēties ar "Smart-ID", viedtālruņa ekrānā parādās uzraksts, ka pakalpojums īslaicīgi nav pieejams, un tas būs pieejams jau drīzumā.
Nu ko, lūk arī pirmās dienas ogas Smartid problēmas un netieku apmaksāt 2 rēķinus un ecsdd iekšā ??.
— Beibleids (@Beibleids) September 10, 2019
Nebija nemaz tik ilgi jāgaida kopš #SmartID ieviešanas līdz “īslaicīgi” nepieejamai autentifikācijai.
— Aivars Meijers (@AivarsMeijers) September 10, 2019
30 min jau ir diezgan nopietni. pic.twitter.com/LmGBsJwDyT
Izskatās, ka vakar oficiāli izbeidzot kodu karšu autorizācijas opciju, šodien nokāries SmartID ("Pakalpojums īslaicīgi nav pieejams").
— Martins Danevics (@DerTwitler) September 10, 2019
Šodien tieši runāju ar kolēģi, ka mūsdienu tehnoloģijas atvieglo dzīvi. Nepaiet ne divas stundas un es netieku pie savas naudas bankā, jo Smart ID paziņo, ka savienojums nav drošs un netieku nekur iekšā. Smart ID atbalsta tel. nav sazvanāms ? @SwedbankLatvia ir kas zināms?
— Līva Alksne (@alksnel) September 10, 2019
Kā lai samaksā rēķinu, ja Smart ID nedarbojas, bet kodu kalkulators jau izmests? #luminor
— Dace Klagisa (@DaceKlagisa) September 10, 2019
#SmartID uzkāries. Ar to arī apsveicu?
— Andris Vīksna (@andrisviksna) September 10, 2019
Vai nevarētu atgriezt kodu karti, šī jau ir 3šā reize, kad gribu pārskaitīt brīdī, kad SmartID ir down.
— Māris (@Maaris_E) September 10, 2019