Šodienas redaktors:
Dace Otomere

"Kamēr ir nauda, visi gatavi klausīties."

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Pixabay

Kā sulaiņi spēj piepildīt pat visneiedomājamākās viesu vēlmes? "Kamēr ir nauda, visi gatavi klausīties," atbild Abonitalla. Taču vislielākā ņemšanās nereti sanāk ar tiem klientiem, kuru budžets ir ierobežots.

Šādi viesi bieži ir aktīvi "Instagram" lietotāji un pirms ceļojuma jau visu ir rūpīgi izpētījuši. "Viņi ir lasījuši par vietu. Viņi zina, ko gaidīt, un cenšas izspiest no sulaiņa visus viņa kontaktus, lai tiktu pie dažādām atlaidēm," skaidro Abonitalla.

Tehnoloģiju laikmetā sulaiņu industrijā valda lielāka konkurence, jo savā ziņā viņu konkurenti ir arī interneta milži "Google" un "Instagram". Sulaiņiem jābūt lietas kursā par visiem interesantākajiem pasākumiem un simpātiskākajām vietām, kur uzņemt fotogrāfijas sociālajiem tīkliem.

Dubaijas viesnīcā "Renaissance Downtown Hotel" sulaiņus sauc par "navigatoriem" - Dubaijas pazinējiem, kuru zināšanas pārtrumpo tūrisma ceļvežus un rakstus internetā. Viesnīcas galvenais navigators, 28 gadus vecais Klītuss Džordžs (kurš ir arī jaunākais "Zelta atslēgu" biedrs) norāda - mūsdienu pasaulē viesiem vairāk interesē apslēptās "pērles", nevis visiem zināmie tūrisma objekti.

Aktuālākās ziņas
Nepalaid garām
Uz augšu