Tifānija atklāja, ka viņa ir "šausmās par naida ziņām", kas ir parādījušā pēc tam, kad "Buzzfeed" publiskoja savu stāstu, kuru viņa lūdza nepublicēt.
"Man ir ļoti skumji, ka tik daudzi tik akli tic tam un pat neuzskata, ka viņi uzbrūk kādam, kurš patiesībā piedzīvoja motocikla avāriju, kas izraisīja reālas traumas," viņa saka.
Neatkarīgi no tā, vai cilvēki tic viņas stāsta pusei vai nē, sabiedrības reakcija liek domāt, ka cilvēki kļūst arvien ciniskāki par to, ko viņi redz "Instagram".
Tikai pagājušajā mēnesī Reklāmas standartu pārvalde (RSP) aizliedza Lielbritānijas realitātes zvaigznes Džemmas Lūsijas ierakstu "Instagram", kurā bija redzams, ka viņa grūtniecības laikā dzer kāda zīmola svara zaudēšanas kafiju.
RSP sacīja, ka fotogrāfija ne tikai pārkāpusi vairākus noteikumus, tostarp veicinot nedrošu dzīvesveidu grūtniecības laikā, bet arī netika identificēta kā reklāma. Influencere sacīja, ka viņai par to nav samaksāts.
"Jo vairāk sponsoru jums ir, jo lielāka uzticamība."
Tad ir tas, ko sekotāji patiesībā vēlas redzēt.
"Auditorija pēdējā laikā apgalvo, ka viņi vēlas vairāk realitātes, bet, runājot par to, kas viņiem tiek rādīts, cilvēki izvēlas patiesi izdaiļoto realitātes versiju," saka Sāra Taskere, "Instagram" trenere un "Hashtag Authentic" autore.
"Viņi nevēlas redzēt mājas mazgāšanu, slimu kaķi, virtuves izlietni ar netīriem traukiem."
Influenceri nepārtraukti strādā ar "Instagram" algoritmiem, lai palielinātu viņu sekotāju skaitu un padarītu tviņus tirgū pieejamākus - un tas nozīmē, ka tā ir popularitātes spēle.