Pilots Česlijs Sullenbergers 2009. gadā veiksmīgi nolaidās ar lidmašīnu Ņujorkas Hadsona upē pēc tam, kad bija ietriecies zosu ganāmpulkā. Visus 155 cilvēkus, kas atradās "ASV Airways Airbus" A320 lidmašīnā, izglāba tuvumā esošās laivas, gūstot vien dažus nopietnus ievainojumus.
Kapteinis Jusupovs, kurš pēc avārijas šobrīd atrodas uz pārbaudēm slimnīcā, krievu medijiem sacīja, ka neuzskata sevi par varoni un ka sākotnēji domāja, ka viņam būs jāatgriežas lidostā.
Viņš sacīja: "Dzinēja jauda nebija pietiekama, lai turpinātu lidojumu, pat lai uzturētu augstumu, kādā mēs tobrīd atradāmies."
"Laika bija maz. Bet, kad ieraudzīju, ka arī otrs dzinējs nedarbojas, man bija skaidrs lēmums - nolaist lidmašīnu tieši man priekšā," dalās pilots.
"Pēc pasažieru evakuācijas es izkāpu, devos apkārt lidmašīnai, pārbaudīju ārējos bojājumus, pārliecinājos, ka viss ir droši. Es atgriezos kabīnē un no turienes piezvanīju sievai."
"Daudzi cilvēki saka, ka esmu varonis, bet, godīgi sakot, es nemaz nejūtos kā varonis, jo darīju to, kas man bija jādara: izglābu lidmašīnu, pasažierus un apkalpi," atklāj Darims.
Viņš arī žurnālistiem pastāstīja, ka ir daudzkārt praktizējis, kā rīkoties ārkārtas nosēšanās simulācijas gadījumā.
Kapteinis Jusupovs piebilda: "Tāpēc mēs bijām garīgi un profesionāli sagatavoti. Jekaterinburgā, mūsu pašu skolā, kas paredzēta lidojumu personāla apmācībai, mums ir simulators, pateicoties šīm prasmēm, mēs varējām veiksmīgi nolaisties."
Stjuarte Nadežda Veršina sacīja, ka evakuācijas laikā apkalpe rīkojās saskaņā ar instrukcijām, piebilstot: "Mēs šādas situācijas izmēģinām uz simulatoriem, pārsteigumu nebija."