Jaunākie dati liecina, ka "Huawei" spējis palielināt tirdzniecības apjomu, lai arī tirgū kopumā novērojama lejupslīde, minot uz papēžiem tirgus līderim "Samsung" un apsteidzot "Apple".
Pasaulē šā gada otrajā ceturksnī kopumā piegādāts 341 miljons viedtelefonu, kas ir par 2,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums "Samsung Electronics Co." palielinājis savu tirgus daļu līdz 22%, pateicoties viedtelefonu pārdošanas apjoma kāpumam par 7%. "Huawei" tirgus daļa pagājušajā ceturksnī veidojusi 17%, bet ASV informācijas tehnoloģiju giganta "Apple Inc." tirgus daļa bijusi 11%.
""Huawei" visus pārsteidzis un palielinājis viedtelefonu pārdošanas apjomu pasaulē par 8%. "Huawei" ceturksnī uzrādījis izaugsmi Ķīnā, uzņēmumam cenšoties kompensēt regulatoru izraisītas neskaidrības citos lielos reģionos, tostarp Ziemeļamerikā un Rietumeiropā," skaidro "Strategy Analytics".
"Strategy Analytics" arī lēš, ka "Apple" ceturksnī reģistrējis viedtelefonu "iPhone" tirdzniecības apjoma kritumu par 8%.