"Vakaros mums te gandrīz biroju gāza apkārt, nāca prasīt, vai nav vēl kādi." Kompānijas "Fiqsy" vadītājs Māris Avotiņš norāda raidījumā, ka sākotnēji, kad skrejriteņu skaits bija vien daži desmiti, pieprasījums bija daudz lielāks nekā piedāvājums.
Arī kompānija "ATOM" piedzīvo pirmo sezonu. Pret to, ka skrejritenis tiek novietots apkārtējiem traucējošā vietā, kompānija cīnās ar parkošanās noteikumiem.
"Mums skrejriteņi obligāti jānovieto velo novietnēs, mums tam speciāli ir īpaša slēdzene ar ko var braucēji skrejriteni var pieslēgt pie novietnes," raidījumā saka Arturs Burņins.
Lai gan skrejriteņu pieslēgšana velonovietnēs ir ērta, Rīgas domes satiksmes departaments (RDSD) norādot, ka tas ir pret noteikumiem.
RDSD uzsvēris, ka noteikumi visiem elektrisko skrejriteņu iznomātājiem liedz parkošanos velo novietnēs. "Nav vēlams "skūterus" piestiprināt pie velo statīviem, lai neaizņemtu šos verlostatīvus, jo tie ir paredzēti velosipēdiem," norādījusi RDSD pārstāve Ilze Dišlere.
No rītiem skrejriteņu kompānijas braucamos novieto vairākos punktos pilsētas ielās. Parasti tās ir pārbaudītas, saskaņotas vietas, taču pēcpusdienās, kad ar skrejriteņiem ir vizinājušies klienti, tos var ieraudzīt kur pagadās.